2008-01-01, 16:40
rozumię że piszesz o cieńkim przewodzie podciśnieniowym przy zaworze recylkulatora.na wolnych obrotach nie ma tam podciśnienia i zawór recylkulacji powinien być zamknięty.jeżeli się zaciął w pozycji "otwarty" to obiawami są falujące wolne obroty,słabsza moc przy ruszaniu,szarpanie silnika(jak by chwilowo brakowało mocy) przy równej jeżdzie 50-70km/h.musisz go odkręcić i wyczyścić podobnie jak krokowca,oraz sprawdzić szczelność i działanie(podłącz do niego jakiś wężyk i pociągnij powietrze ustami powinien się otworzyć).śruby które go mocują są widoczne.o ile dobrze pamiętam to 2 śrubki na klucz 8mm i jedna nakrętka na klucz 28mm chyba(czasem ciężko odkręcić tą nakrętkę ale się da)
złącza diagnostycznego pod maską zdaje się nie znalazłeś-szkoda.co do dźwięku zasysanego powietrza w okolicy kolektora to normalne.taki dźwięk powstaje kiedy jest zamontowany kolektor plastikowy(w poprzednim modelu był kolektor aluminiowy i tego efektu nie ma).
Ostatnio zmieniony 2008-01-01, 16:46 przez chevidan, łącznie zmieniany 2 razy.