Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
kaczy
Posty: 16
Rejestracja: 2011-09-23, 08:17
Lokalizacja: Podbeskidzie

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-14, 08:58

Witam ponownie

Głowica połatana, uszczelki nowe, (test z zalewaniem garnków wykonany) całość pomontowana, podokrecana i ... kompresja na dwóch znów na poziomie 5,5 :cry:

To sobie narobiłem

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-14, 09:21

Lekko krzywe zawory?
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-14, 13:56

a zrobiłeś próbe szczelności na czapie?

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-14, 14:38

ja jak robiłem głowice to oni mieli taki przyrząd do sprawdzania szczelności po ciśnieniem
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
QDLATY
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-16, 09:22
Lokalizacja: Wołomin

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-14, 16:34

chyba że pierścienie popękały ?

Awatar użytkownika
kaczy
Posty: 16
Rejestracja: 2011-09-23, 08:17
Lokalizacja: Podbeskidzie

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-15, 19:19

głowica sprawdzana, próba szczelności nic nie wykazała, obstawiam pierścienie, chyba ze tłok :-/ jutro się wyjaśni

hogar
Posty: 66
Rejestracja: 2010-03-02, 20:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-16, 10:31

Prz mocnym przegrzaniu możliwe że zapiekły się pierścienie, jeśli to na środkowych cylindrach to raczej bardziej prawdopodobne, tam temperatura jest jeszcze wyższa przy braku chłodziwa.
To, czego szukasz, znajdziesz zawsze w ostatnim z przeszukiwanych miejsc.

Awatar użytkownika
kaczy
Posty: 16
Rejestracja: 2011-09-23, 08:17
Lokalizacja: Podbeskidzie

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-16, 19:52

Dokładnie to na pierwszym od powiedzmy chłodnicy kompresja jest ok, na pozostałych dwóch po 5,5 czyli by sie zgadzało.
Jutro wytargam motor coby było wygodniej i przy okazji zobacze jak tam się miewa rozrząd po drugiej stronie.

Jak się bawic to na całego. :-D

Awatar użytkownika
kaczy
Posty: 16
Rejestracja: 2011-09-23, 08:17
Lokalizacja: Podbeskidzie

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-28, 17:15

zagadek ciąg dalszy

Po rozmontowaniu silnika stwierdzono: pierścienie w stanie idealnym, tłoki rownież, reszta wyglada jak nowa :roll:
Jedyne co mi przychodzi na myśl to że Panowie od głowicy niebardzo sprawdzili szczelność.
Chyba ze ktoś ma inne pomysły?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-28, 17:27

Jedyne co mi przychodzi na myśl to że Panowie od głowicy niebardzo sprawdzili szczelność.
Raczej tak jak myślisz, bo co innego jeszcze by mogło być?
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-11-28, 17:31

no i jest spawana a to średni pomysł ja bym sobie tego nie zrobił :shock:

Awatar użytkownika
kaczy
Posty: 16
Rejestracja: 2011-09-23, 08:17
Lokalizacja: Podbeskidzie

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-12-05, 17:01

Wygląda na to że będę musiał nabyć drogą kupna głowice, i tu pytanie gdzie? na aledrogo nic nie znalazłem, w okolicy niebardzo.

Ma ktoś jakieś pomysły gdzie szukać tego cuda do III ?

Pozdrawiam

Moderator Kojot
Moderator
Posty: 4526
Rejestracja: 2010-12-06, 16:21
Lokalizacja: warszawa

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-12-05, 18:16

do II mam ale to są chyba inne głowice

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2011-12-06, 10:53

głowice to tylko za wodą :(
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
kaczy
Posty: 16
Rejestracja: 2011-09-23, 08:17
Lokalizacja: Podbeskidzie

Re: Brak kompresji na dwóch cylindrach.

2012-05-10, 22:19

Witam po 6 miesiącach walki, tzn może ta walka nie trwała tyle, ale auto ten czas spędziło u zaufanego mechanika :-/

Co do mechanika to przez pierwszy miesiąc zastanawiał się czy nie wyjąc motoru a później (po wyjęciu motoru) to już było jak to się mówi pod górkę. Najpierw zawalił się dach w warsztacie :eek: następnie nie miał przez miesiąc prądu :x a następnie dachował swoim BardzoMałymWozem i połamał prawą rękę :shock: Jakoś nie mam szczęścia do fachowców.

Auto stało z sercem na zewnątrz, a że ja jestem dość cierpliwy nie przewoziłem Fordzika gdzieś indziej.

Finalnie prace ruszyły jakiś miesiąc temu, załatwiona głowica ( stan bardzo dobry), motor poskładany, kompresja idealna, myślę pięknie :mrgreen:

Auto miało być gotowe na 27 kwietnia, ale wiadomo jak to mechanik (miał sraczkę - to są jego słowa) dobra rozumiem, zdarza się.

W końcu dzwoni że na środę ( tą co właśnie minęła) albo zrobi albo mam go zabierać.

I stało się, przyszła środa, telefon: "zabieraj go, nie dam rady, mam dość " :sad:

Diagnoza: słowa mechanika "odpalił, po jakiejś chwili zgasł, nierówna praca i jakby łańcuch ocierał o coś tam (ponoć jest luźny, ale napinacz niby ok)"

Jutro ma mi go przewieść lawetka do innego magika. (Panowie fachowcy się nie znają między sobą)

Aha i chyba najważniejsze, oprócz 7 miesięcy bez bestii i zakupie uszczelek oraz głowicy nic mnie to nie kosztowało.

I teraz pytanie: Co jeszcze można zrobić?

Pozdrawiam
Kaczy :S

Wróć do „WARSZTAT”