niestety ale skrzynki A4LD projektowane były pod autka osobowe i zaadoptowane do exa.
co jednak nie świadczy, że skrzynki padają. Uwa żam, że winą padania skrzyni w jedynkach jest przegrzewanie się silnika, co za tym idzie wzrost temperatury oleum na skrzyni i spadek jej zywotności. Niestety są to autka już leciwe i niestety ale chłodnice płynu chłodzącego mają już często dosyć. Nie jesteśmy w stanie sprawdzić, bez rozebrania ile kanałów jest drożnych. Ja w swoim o chłodnicę dbałem jak nigdy i niestety jak się przedziurawiła na dziku musiałem ją wymienić. pow wymianie z czystej mojej wscibskości rozebrałem jeden zbiorniczek i okazało się ze drożna jest tylko 1/3 kanałów wodnych

. A wymieniałem płyny co roku płukając układ chłodzenia za każdym razem.
A JEEP ma niestety lepsze ASB od naszych. a co do przełożeń to nie powinno być większego problemu ale przy motorze 5.2 z 95-99, wychodziły mosty do nich na nszych standardowych przełozeniach, czyli 3.73
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie

SHREK '09 4.0 V6 OHV

Stworzyłem POTWORA

Miał być jeszce Sport ale się nie udalo

więc jest SHREK