ale on ma EXII i w bagazniku nie ma sterownika jak w exI

Oooo znowu wpadka@rafbor1973
ale on ma EXII i w bagazniku nie ma sterownika jak w exI
poruszaj troche tylnim walem w lewi i w prawo jak bedziesz wkladal L bo palcami mozesz nie dac rady na sucho, a najwygodniej bedzie jak odkrecisz tylni wal od reduktora, wtedy lapiesz za flansze i krecisz ile chceszzdejmij shift motor i zobacz czy keci w obie strony. jeśli nie kręci to wina shifta, jeśli kręci to reduktor do rozbebeszenia.
poza tym jak zdejmisz shift motor to mozesz paluszkali przekręcić czpien w reduktorze ma L i zobaczyć czy działa redukcja.
zaloz szifta- odpal samochod-zapnij mu 4x4L -zgas samochod -zdejmij szifta i bedziesz wiedzial czy przekreca trzpien jak nalezy.trzpień obraca się tylko od godz 12:00 do powiedzmy 09:00 gdzie sprężynuje w momencie przekręcania tzn jak np z 4L w kierunku N napręża się po czym odpuszcza (przy samym końcu) i wskakuje na miejsce więc myślę że to nie wina reduktora, bardziej przekaźniki lub sam shift...