 MirEx68
 MirEx68
						
					 dzieki
 dzieki MirEx68
 MirEx68
						
					Nie powinno sięW czasie jazdy się nie włączą.

 MirEx68
 MirEx68
						
					o toto chciałem dokładnie napisać, lecz nie byłem pewien 100% czy tak też jest w I-ceNormalne 4x4 się załancza i rozłancza podczas jazdyi nic się nie dzieje. Na LOW oczywiście się trzeba zatrzymać, bo musi być hamulec wciśniety żeby się załączył

 A co do jazdy i zapinania w czasie jazdy to 4x4h można jak najbardziej, w instrukcji jest to napisane nawet, z tego co pamiętam to spokojnie można do 30km/h a w extremalnych wypadkach nawet do 60 albo 80 km/h. 4x4 low można w czasie jazdy ale to nic nie zmieni bo najnormalniej w świecie się nie załączy
 A co do jazdy i zapinania w czasie jazdy to 4x4h można jak najbardziej, w instrukcji jest to napisane nawet, z tego co pamiętam to spokojnie można do 30km/h a w extremalnych wypadkach nawet do 60 albo 80 km/h. 4x4 low można w czasie jazdy ale to nic nie zmieni bo najnormalniej w świecie się nie załączy  przynajmniej nie powinien
 przynajmniej nie powinien 
 to dobrze mozna spokojnie sie ratowac:-)) dzieki wielkie chłopaki
 to dobrze mozna spokojnie sie ratowac:-)) dzieki wielkie chłopaki  
  
 ale dobrze jest załączać 4x4 podczas jazdy bez dodawania gazu żeby był rozpięty napęd i wtedy reduktor ma łatwiej przy takiej operacji
  ale dobrze jest załączać 4x4 podczas jazdy bez dodawania gazu żeby był rozpięty napęd i wtedy reduktor ma łatwiej przy takiej operacji   i analogicznie ptak samo przy rozłączaniu
   i analogicznie ptak samo przy rozłączaniu  
 
  
W czasie jazdy się nie włączą.
 
   
   
   
   
   
  
A co Ty się tak denerwujesz?W czasie jazdy się nie włączą.
udusze udusze udusze





 
   
  LOW Ci się nie włączy (kolega frotką w awaryjnych sytuacjach tak hamował
 LOW Ci się nie włączy (kolega frotką w awaryjnych sytuacjach tak hamował  ), ale przednią oś możesz dopinać raczej bez problemu (przynajmniej w II mogę sobie spokojnie dopinać/odpinać do
), ale przednią oś możesz dopinać raczej bez problemu (przynajmniej w II mogę sobie spokojnie dopinać/odpinać do  , w I chyba też, tylko żeby później rozpiąć sprzęgiełka to musisz się zatrzymać i cofnąć, ale z zapiętymi sprzęgiełkami możesz jechać po "nieśliskim" tylko będziesz miał trochę wyższe spalanie).
, w I chyba też, tylko żeby później rozpiąć sprzęgiełka to musisz się zatrzymać i cofnąć, ale z zapiętymi sprzęgiełkami możesz jechać po "nieśliskim" tylko będziesz miał trochę wyższe spalanie).