
nie dość, że nie ma podanej max. prędkości przy jakiej można załączyć stale-spięty przód i tył (potocznie 4x4), to wręcz jest napisane 'przy jakiejkolwiek'Shifting between 4WD AUTO and 4WD HIGH
When you move the control to 4WD
HIGH, the indicator light will
illuminate in the instrument cluster.
When you move the control to 4WD
AUTO, the indicator light will turn
off.
Either shift can be done at a stop or
while driving at any speed.
Tak na szybko - instrukcja USA od mojego rocznika (http://www.motorcraftservice.com/pubs/c ... xpog1e.pdf ) na stronie 170 mówi, że:nie dość, że nie ma podanej max. prędkości przy jakiej można załączyć stale-spięty przód i tył (potocznie 4x4), to wręcz jest napisane 'przy jakiejkolwiek'Shifting between 4WD AUTO and 4WD HIGH
When you move the control to 4WD
HIGH, the indicator light will
illuminate in the instrument cluster.
When you move the control to 4WD
AUTO, the indicator light will turn
off.
Either shift can be done at a stop or
while driving at any speed.Więc ja bym się tam nie zawahał dopiąć przodu w sytuacji awaryjnej nawet podczas 120km/h.
PS: a takich @#$%^&* co przyspieszają podczas gdy ich ktoś wyprzedza, to powinni za jaja wieszać na palach przy drodze...
To racja, potwierdzam, I i II to 2 różne epoki, które dzieli wielka przepaść i to czuć.
Panowie EX I i II to dwa różne światy jeżeli chodzi o 4x4, tak więc porady mogą w tym wypadku być lekko chybione- I nie ma 4WD auto a to wiele wyjaśnia - napędy sztywnie zapinane i koniec.
w EXI przy 120km/h jednak "zawahałbym się" zapiąć na sztywno przód o ile automat spróbowałby załączyć sprzęgiełka to byłby to ich ostatni przejazd w jednym kawałku.