

 tyle że 4x4H czy też auto a nie LOW i będzie wszystko ok
 tyle że 4x4H czy też auto a nie LOW i będzie wszystko ok 
 MirEx68
 MirEx68
						
					 przecież później było dokładnie co się włączy a co nie.
  przecież później było dokładnie co się włączy a co nie. 
   
   taki żarcik
  taki żarcik  
   
  
 a ty masz u siebie na guziku 4x4auto czy 4x4 high?
 a ty masz u siebie na guziku 4x4auto czy 4x4 high?nie dość, że nie ma podanej max. prędkości przy jakiej można załączyć stale-spięty przód i tył (potocznie 4x4), to wręcz jest napisane 'przy jakiejkolwiek'Shifting between 4WD AUTO and 4WD HIGH
When you move the control to 4WD
HIGH, the indicator light will
illuminate in the instrument cluster.
When you move the control to 4WD
AUTO, the indicator light will turn
off.
Either shift can be done at a stop or
while driving at any speed.
 Więc ja bym się tam nie zawahał dopiąć przodu w sytuacji awaryjnej nawet podczas 120km/h.
 Więc ja bym się tam nie zawahał dopiąć przodu w sytuacji awaryjnej nawet podczas 120km/h.Tak na szybko - instrukcja USA od mojego rocznika (http://www.motorcraftservice.com/pubs/c ... xpog1e.pdf ) na stronie 170 mówi, że:nie dość, że nie ma podanej max. prędkości przy jakiej można załączyć stale-spięty przód i tył (potocznie 4x4), to wręcz jest napisane 'przy jakiejkolwiek'Shifting between 4WD AUTO and 4WD HIGH
When you move the control to 4WD
HIGH, the indicator light will
illuminate in the instrument cluster.
When you move the control to 4WD
AUTO, the indicator light will turn
off.
Either shift can be done at a stop or
while driving at any speed.Więc ja bym się tam nie zawahał dopiąć przodu w sytuacji awaryjnej nawet podczas 120km/h.
PS: a takich @#$%^&* co przyspieszają podczas gdy ich ktoś wyprzedza, to powinni za jaja wieszać na palach przy drodze...
 w EXI  przy 120km/h jednak "zawahałbym się" zapiąć na sztywno przód o ile automat  spróbowałby załączyć sprzęgiełka to byłby to ich ostatni przejazd w jednym kawałku.
  w EXI  przy 120km/h jednak "zawahałbym się" zapiąć na sztywno przód o ile automat  spróbowałby załączyć sprzęgiełka to byłby to ich ostatni przejazd w jednym kawałku.
To racja, potwierdzam, I i II to 2 różne epoki, które dzieli wielka przepaść i to czuć.
Panowie EX I i II to dwa różne światy jeżeli chodzi o 4x4, tak więc porady mogą w tym wypadku być lekko chybione- I nie ma 4WD auto a to wiele wyjaśnia - napędy sztywnie zapinane i koniec.
w EXI przy 120km/h jednak "zawahałbym się" zapiąć na sztywno przód o ile automat spróbowałby załączyć sprzęgiełka to byłby to ich ostatni przejazd w jednym kawałku.
 
   
  
 
  