czytamtak te wasze sugestje i wydaje mi sie troszeczke mało tych szczegulików wymieniliscie, przekładałem 2 auta i nigdy wiecej(rover 600, volvo v70)
Trzeba zaczacod tego ze cała instalacje trzeba wymienic(sterowanie lusterek szyb z lewych drzwi), nagrzewnica cała kompletna, przewody klimatyzacji, przewody nawiewów, pedały, tapicerka podłogi, tapicerka drzwi, licznik, manetki wycieraczek, kierunków(nie w kazdym modelu), lampy, przewody hamulcowe, wycieraczki+ramiona, cała wiazka tylniej klapy idzie w angliku prawa strona- załozysz klape swoja to bedziesz miał wyprowadzenia po lewej stronie, i wiele takich roznych rzeczy typu przewody el i wiazki albo za krótkie albo za długie.
Jest pare takich szczegółów jak zamykanie centralnego zamka z lewych drzwi a w angliku z prawych, automatyczna lewa szyba. Toche zabawy.
Mój pomysł to taki kupic anglika zdemontowanego czyli golasa bez silnika i wnetrza.
Swoja i nstalacje całą kpl przełozyc i cały srodek, przeciez masz całe wszystko.
Bedziesz miałtylko jeden problem ----ściana grodziowa,alejak juz do tego stopnia dojdziesz ze bedzie goły to ile to przespawac.
A zawieszenie,maglownice, i cały silnik swój przełozyc.
Takiego gołego anglika tochyba za pare stówek kupisz no moze do 2000zł max.
I zostaje ostatnia szczegół--- numery(wiadomo co z tym zrobic

)
Wydaje mi sie ze tonajlepsze rozwiazanie twojego problemu i przypadku
Pozdrawiam
