44 to jest średnica wylotu ?! Może 40 będzie cichsza trochę !?
Wymontowałeś tłumiki czy wszystko seria oprócz flowa !?
A to dziwne, ja po wymianie oryginału na dokładnie ten co ty wstawiłeś miałem ledwo odczuwalną różnicę (i tylko na zewnątrz). Dopiero po usunięciu strumiennicy za tłumikiem, wydech zaczął rasowo, a zarazem znośnie grać na zewnątrz, zaś w kabinie jest słyszalny bardzo delikatny i miły dla ucha bulgot, ale trzeba radio mocno ściszyć lub wyłaczyć by go usłyszećale na dłuzsze trasy jest zdecydowanie dla mnie za głośny
44 to symbol typu tłumika,im niższy tym bardziej"rasowy" czytaj głośniejszy.Średnica jest ta sama 2,5cala.44 to jest średnica wylotu ?! Może 40 będzie cichsza trochę !?
Wymontowałeś tłumiki czy wszystko seria oprócz flowa !?
Wiesz może w IIce jest inne wytłumienie,w mojej Ice po wytłumieniu tyłu jest lepiej,chociaż w zakresie obrotów 1600-1900 jest dość wkurzające to rasowe brzmienie.Może trochę marudzę,gdyż moim codziennym autem jest volvo s80,w którym silnik słychać dopiero ok.3000obrotów (a i to naprawdę zacne brzmienie rzędowej 6 - nie męczy))i stąd w explo mi za głośno?A generalnie zalecam posłuchanie na żywo przed wymianą.A to dziwne, ja po wymianie oryginału na dokładnie ten co ty wstawiłeś miałem ledwo odczuwalną różnicę (i tylko na zewnątrz). Dopiero po usunięciu strumiennicy za tłumikiem, wydech zaczął rasowo, a zarazem znośnie grać na zewnątrz, zaś w kabinie jest słyszalny bardzo delikatny i miły dla ucha bulgot, ale trzeba radio mocno ściszyć lub wyłaczyć by go usłyszećale na dłuzsze trasy jest zdecydowanie dla mnie za głośny![]()
Dodam, że po wycięciu strumiennicy, a przed wspawaniem w to miejsce rurki, było dwa razy głośniej i bardziej...hardcorowoi w trasie głowa szybko by rozbolała. Skąd taka duża rużnica po wspawaniu rurki - do końca układu wydechowego jest jeszcze kilka kolanek (6 jak dobrze pamiętam).