Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Lift 2"

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

lysy295
Posty: 26
Rejestracja: 2012-01-07, 21:20
Lokalizacja: wrocław

Re: Lift 2"

2012-01-28, 15:04

ok wszystko pokumałem, czy mozna kupić amorki na przód w jakiej cenie i jaka długość amorka i ewentualnie tył te pompowane bym wywalił mniej więcej koszty

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: Lift 2"

2012-01-28, 15:08

ja kupowałem komplet (4szt) amorów ACDelco w cenie około 650zł
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
Adrian
Posty: 3080
Rejestracja: 2007-08-02, 21:48
Lokalizacja: Dolny śląsk
Model Explorera: Ex 2002 4.6 V8; 2012 Camaro 45th 6.2

Re: Lift 2"

2012-01-28, 15:09

Podskakiwales bo nie przedluzyles amortyzatorow i lacznikow stabilizatora a nie przez lift.
BTW. Starwind pompowane amorki do tylu kosztuja 650zl za 2 sztuki :-)
Myślę, że podskakiwał ze względu na za bardzo napompowane amortyzatory z tyłu, przesadzacie z tym wyrywaniem amortyzatorów ja mam w obydwu zrobiony lift i jakoś mi nic nie wyrywa, wymieniałem ostatnio w 95' amortyzatory z przodu (były jeszcze oryginały) i bez przedłużania jest jeszcze sporo zapasu, pewnie jak się bardzo ostro jeździ to można pourywać, ale myślę, że nie tylko amortyzatory ...
Był Ex2 97', Ex2 95' i ex2 99'. Jest ex 3 02'

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Lift 2"

2012-01-28, 15:26

Adrian, Może w Twoim przypadku miałeś zapas, ja u siebie już nie miałem i przód rzeczywiście mi skakał :-)

lysy295
Posty: 26
Rejestracja: 2012-01-07, 21:20
Lokalizacja: wrocław

Re: Lift 2"

2012-01-28, 18:31

umnie przód jest ok nie skacze tylko tył dzisiajchciałem to skorygować i zdemontowałem ten regulator wysokosci, dałemgo w innej pozycji tretetką go zapiełem i nic to nie dało napompował go na maxa i tył skakał jak piłka, wezme to wywale w poniedziałek i kable przeciągam do środka i zakładam potenciometr o0 do 100 omów i robie regulacje w środku dam znać po niedzieli czy sie udało

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Lift 2"

2012-01-28, 18:39

lysy295, Ok, powodzenia :) Myślałem o czymś podobnym ale wystarczy rozebrać czujnik żeby stwierdzić że zwykły potencjometr raczej sprawy nie załatwi :P

lysy295
Posty: 26
Rejestracja: 2012-01-07, 21:20
Lokalizacja: wrocław

Re: Lift 2"

2012-01-28, 18:42

bo??? mam u siebie elektronika na warsztacie i powiedział że mi to ogarnie bez problemu zobaczymy

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Lift 2"

2012-01-28, 18:51

Ok to trzymam kciuki, zdaj później relację :)

lysy295
Posty: 26
Rejestracja: 2012-01-07, 21:20
Lokalizacja: wrocław

Re: Lift 2"

2012-01-28, 19:38

ok pozdro

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Lift 2"

2012-01-28, 22:26

A ja na amorkach zrobiłem sobie podziałkę w cm.
Jak na rajdzik podkręcam, to przedłużki pozwalają jako tako na pracę w 2 strony, a potem powracam na "0" i pracują po tyle samo w 2 strony (u mnie po 6 cm, całkowity skok 12 cm.)
W dalszym planie liftowe, ale to po "bodylifcie" :-)

A łączniki stabi też odpowiednio przedłużone, aby pracowały pod odpowiednim kątem, i teraz już tak gum nie wywala jak wcześniej. :-)
Ostatnio zmieniony 2012-01-28, 22:27 przez jacek4, łącznie zmieniany 1 raz.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: Lift 2"

2012-01-29, 09:34

lysy295, potencjometr i tak nic nie da bo jak masz amorek wyciągnięty na maxa to nadal nie będzie miał skoku co z tego że będzie miekki jak chcesz zostawić pompowane amory to musisz przedłużyć mocowania
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
mackas3
Posty: 15
Rejestracja: 2011-10-27, 01:39
Lokalizacja: Lublin

Re: Lift 2"

2012-02-16, 22:11

U siebie podkręciłem przód w 5 min o jakieś 1,5" z tyłu wybiłem dolny czpień od czujnika nivo, wspawałem go na blaszkę z podłóżną dziurką w którą wkręcam śróbkę w miejsce starego czpienia. Wrzucę foto później. wszystko ogarnęłem w 25min.

Muszę jeszcze przedłużyć amorki.

Efekt wizualny jest zaskakujący.
Ostatnio zmieniony 2012-02-16, 22:12 przez mackas3, łącznie zmieniany 1 raz.

kilcio
Posty: 42
Rejestracja: 2011-10-28, 18:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lift 2"

2012-02-20, 16:29

Witam

Kto mi tak na szybkiego powie jaka powinna być standartowa wysokość Exa I z tyłu na gumach 31/10,5/15 mierzona od ziemi do nadkola??? Potrzebuje tej informacji bo chce zaczac podnosic swojego monsterka a wydaje mi sie ze resory sa "zbyt proste" poprostu wygladaja na bardzo zmeczone i nie wiem czy trzymaja wysokość czy może przy okazji robot dolożyć 1 pioro do resorow.

kilcio
Posty: 42
Rejestracja: 2011-10-28, 18:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lift 2"

2012-02-20, 16:35

acha i jeszcze przy okazji jaka średnica zewnętrzna podkładek pod bude bedzie najlepsza?

Z gory dziekuje za pomoc:)

Awatar użytkownika
norbi73
Posty: 614
Rejestracja: 2008-02-07, 17:19
Lokalizacja: Police
Model Explorera: EX I 93" 4,0 supercharger
Kontakt: Strona WWW

Re: Lift 2"

2012-02-20, 16:37

To najsensowniej podnieść przód i tył dorobić do przodu żeby był poziom. Na Osowie zaśpiewali sobie 450 pln za klepanie resorów chyba z dodaniem pióra.
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..

Wróć do „WARSZTAT”