Z tego co ja wiem to wszystko się zgadza oprócz tej śruby kontrolnej z boku.Tak krótko- bo już to opisywałem.
Nie pamiętam już szczegółów ile olej ani jakie śruby ale:
- odkręcasz śrubę zlatuje kilka litrów
- odkręcasz miskę - uwaga w misce też zostaje trochę oleju
- zmienisz filtr
- zakładasz uszczelkę przykręcasz miskę
- z boku skrzyni jest jest otwór kontrolny, odkręcasz śrubę
- do dolnego otworu dorabiasz śrubę z dziurką i nakładasz gumowy wąż około 2-3m a na końcu lejek ( grawitacja zrobi resztę
- zalewasz aż z boku zacznie lekko wyciekać olej
- zakręcasz wszystkie śruby
i gotowe
praca spokojna około 2h, ale trzeba mieć kogoś do pomocy przy wlewaniu oleju i zakręcaniu śrub, obserwacji przelewania.
Można zrobić pod blokiem tylko musi być ładna pogoda
Powodzenia
No właśnie...ta sruba serwisowa....Z tego co ja wiem to wszystko się zgadza oprócz tej śruby kontrolnej z boku.Tak krótko- bo już to opisywałem.
Nie pamiętam już szczegółów ile olej ani jakie śruby ale:
- odkręcasz śrubę zlatuje kilka litrów
- odkręcasz miskę - uwaga w misce też zostaje trochę oleju
- zmienisz filtr
- zakładasz uszczelkę przykręcasz miskę
- z boku skrzyni jest jest otwór kontrolny, odkręcasz śrubę
- do dolnego otworu dorabiasz śrubę z dziurką i nakładasz gumowy wąż około 2-3m a na końcu lejek ( grawitacja zrobi resztę
- zalewasz aż z boku zacznie lekko wyciekać olej
- zakręcasz wszystkie śruby
i gotowe
praca spokojna około 2h, ale trzeba mieć kogoś do pomocy przy wlewaniu oleju i zakręcaniu śrub, obserwacji przelewania.
Można zrobić pod blokiem tylko musi być ładna pogoda
Powodzenia
Ponoć jest to śruba serwisowa do badania ciśnienia czy coś w tym stylu.