Witam, problem jak w tytule. Wymieniony pasek, alternator po regeneracji, wymieniony napinacz a jak piszczał tak piszczy:(. Macie może pomysł co to może być?, dodam, że jak poleję pasek wodą piszczenie na jakiś czas ustaje.
Jeżeli wszystko nowe to tylko zostaje naciąg paska , albo koło nie lata w osi (bedzie widać po starym pasku gdzie go wyciera) miałem tak ostatnio w mercedesie oczywiście nikt do tego nie doszedł po ostatniej wymianie pompy wody i wcieło dwa paski + pompa
A rloka prowadzaca? Tez lubi popiskiwac. Wymien lozysko. Koszt zaden a moze pomoc. Albo cos zatarte, albo pasek nie ten. Napinacz nowy czy uzywany?. U mnie tez tak piszczalo a okazalo sie ze lozysko rolki prowadzacej mialo dosc. Ppo wymiani cicnhytko jak nigdy.
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię
Zajedź na pierwszą z brzegu wulkanizację i niech ci posmarują pasek pastą do montażu opon,powinno pomóc.
Po prostu choć ,,nowy" to już zdążył stwardnieć i się ślizga na rolkach.
Pasek kupiłem taki 6PK2195 zgodnie zgodnie z zaleceniami forum więc powinien być ok.
Może to pompa wody przycina się w jakiś sposób?Dziękuję za rady i pozdrawiam.
Z pastą jeszcze nie próbowałem, ale jak mam większość rzeczy wymienionych to piszczeć nie powinno, w ostatni weekend wymieniłem jeszcze łożysko na tej rolce u góry i przejrzałem wszystkie koła zęmbate i dalej piszczy. Chyba kupie jeszcze jeden pasek.