A właśnie że nie takie proste bo bieg czwarty czyli OD włącza się dopiero przy 80/h, mniej więcej. Czyli w jeździe miejskiej mamy bardzo rzadko okazję skorzystac z nadbiegu. No chyba że notorycznie łamiąc przepisya to dość proste

A właśnie że nie takie proste bo bieg czwarty czyli OD włącza się dopiero przy 80/h, mniej więcej. Czyli w jeździe miejskiej mamy bardzo rzadko okazję skorzystac z nadbiegu. No chyba że notorycznie łamiąc przepisya to dość proste
W jedynce nie ma zadnej kontrolki OD czy D zmienia sie wajchą. Od zawsze tak mam i jest dobrze lepiej nie dlubac bo jeszcze cos sie popsujecooki531, OD po wyłączeniu (kontrolka się świeci) powoduje że skrzynia manewruje tylko pomiędzy trzema biegami. Po prostu jak dochodzi do prędkości przy której powinna zapiąć 4 to nie przerzuca a tylko podnosi obroty (auto ma więcej mocy). Jak u Ciebie mimo wszystko zmienia na czwórkę to coś jest nie tak jak być powinno.
właśnie chyba o to chodzi,jak np.ciągniemy przyczepę jakąś tam to wtedy można wyłączyć nadbieg aby silnik się nie męczył na ostatnim biegu,tylko jechał na wyższych obrotach na niższym i to wtedy ma sens.Przy jeździe samym autem nie ma żadnego sensu wyłączać nadbiegu,no chyba że ktoś lubi katować silnikjeżeli tak jest to na cholerę właściwie to jest,tylko do odciążenia silnika podczas np.ciągnięcia przyczepy?
Każdy i tak będzie używał wedle własnego uznania
heh poprawka z przełożeniem![]()
2.474:1 in 1 (Low)
1.474:1 in 2 (Intermedlate)
1.000:1 in 3 (Drive)
0.75:1 in 4 (Overdrive)
2.1:1 in Reverse