Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Body Lift 2-3"

2012-04-25, 19:52

no to że śruby mam "12" ale mają mniej gwintu, a nad gwintem są trochę grubsze i nie wiem czy wejdą jak ich nie nagwintuję do końca ?
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
dyfrend
Posty: 700
Rejestracja: 2011-02-14, 23:38
Lokalizacja: polska
Model Explorera: II EB V6 po SWAPe V8, convert BW4406

Re: Body Lift 2-3"

2012-04-25, 20:04

a na sucho nie możesz sprawdzić? wydaje mi się żę otwór jest na tyle szeroki że powinny wejść. Jak u siebie robiłem takich problemów nie miałem. Zresztą w jednej z poduszek tej pod słupkiem,miałem uwalny gwint, po zfazowaniu ścianki zrobiłem na wylot i całość skręciłem nakrętką.
500 114 608 jak moge to Pomoge;)

Awatar użytkownika
LukMan
Posty: 827
Rejestracja: 2009-10-17, 20:21
Lokalizacja: Kośmidry (Śląsk)

Re: Body Lift 2-3"

2012-04-25, 20:53

Ja przy przednich poduszkach rozwiercalem tuleje bodajze na fi14.
Трактор No.1....

Awatar użytkownika
Susel_125
Posty: 850
Rejestracja: 2010-09-13, 19:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Ford Explorer 1997 SOHC (207KM)

Re: Body Lift 2-3"

2012-04-25, 21:05

Jacek4, jezeli sruba jest 12 to na gwincie i tam gdzie go nie ma musi być taka sama średnica. Ja narzynkę zamontowałem w imadle i gwintowałem. Trochę mi to zajęło czasu i lekko nie idzie. Co do rozmiarów nakrętek to amerykanie mają calowe a my europejczycy metryczne. U nas zamiast 18 popularna jest 19. U siebie wszystkie nowe śruby mam na klucz 19 i nie ma to akurat znaczenia.

Jeszcze jedno zdjęcie na twoje pytania. Możesz zobaczyć do do którego miejsca były wkrecone stare względem nowych.
Załączniki
Zdjęcie1237.jpg
Zdjęcie1237.jpg (32.13 KiB) Przejrzano 4075 razy

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Body Lift 2-3"

2012-04-25, 21:11

Dzięki Susel.
No i gitarra - teraz już chyba wszystko wiem. :-)



Chociaż......... :-P ;-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Susel_125
Posty: 850
Rejestracja: 2010-09-13, 19:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Model Explorera: Ford Explorer 1997 SOHC (207KM)

Re: Body Lift 2-3"

2012-04-25, 21:18

I jeszcze taki mój sposób na dodatkowe zabezpieczenie. Dodatkowo dałem centymetr więcej aby dać nakrętkę z kontrą. Nie dokręcałem jej mocno gdyż od spodu jest guma i ją sciska. Ale z delikatnym oporem jako dodatkowe zabezpieczenie, na pewno nie zaszkodzi.
Załączniki
Zdjęcie1259.jpg
Zdjęcie1259.jpg (65.87 KiB) Przejrzano 4062 razy

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: Body Lift 2-3"

2012-04-26, 20:39

Mozna na klej do gwintów i nic go nie ruszy :mrgreen:
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Body Lift 2-3"

2012-04-27, 16:38

A ja na koniec jak już wszystko będzie sprawdzone użyję nasadki do szpilek - ona też fajnie zabezpiecza przed odkręceniem. :-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Body Lift 2-3"

2012-05-06, 20:56

No więc tak:
Na początek chciałem wszystkim podziękować za wszystkie wasze rady które pozwoliły ogarnąć mi ten temat bezboleśnie (prawie).
Zajeło mi to niecałe dwa dni.

Śruby musiałem gwintować, ale nie było z tym najmniejszego problemu.
Tylko nie wiem czy nie muszę jeszcze raz wymienić - nie polecaliście twardych 10.9, tylko kolega Susel_125 zapodał że oryginały mają 8.8 , ja takie kupiłem,ale po wykręceniu oryginałów u mnie okazało się że są klasy 9.8 Ale teraz tu jak by co to pikuś, tylko te gwintowanie czasochłonne.

Tylne śruby po wyparciu od spodu poszły do góry i po prostu poobcinałem im łby a wszystko ładnie wyszło.

Poduszki wypierałem na kobyłce z nasadką "32"

Podkładki z kontrującymi nakrętkami dałem głównie ze względu aby w poduszce zamknąć ten sześciokątny otwór gdzie zbierało się błoto i powodowało rdzewienie gwintu.

Jedyny problem jaki mam to taki że w drugiej poduszce od tyłu po prawej ukręcił się łeb śruby, a reszty nie mogę wybić bo wygląda na to że gwint jest i w górnym i w dolnym talerzyku.
Pozostaje mi zakupić takową a resztę wyciąć palnikiem. Ale jeszcze poczekam - może wd i olej ją lepiej spenetrują.
Załączniki
SAM_6272.jpg
SAM_6272.jpg (163.73 KiB) Przejrzano 3966 razy
SAM_6271.jpg
SAM_6271.jpg (127.34 KiB) Przejrzano 3966 razy
SAM_6270.jpg
SAM_6270.jpg (141.9 KiB) Przejrzano 3966 razy
SAM_6264.jpg
SAM_6264.jpg (171.31 KiB) Przejrzano 3966 razy
SAM_6242.jpg
SAM_6242.jpg (148.72 KiB) Przejrzano 3966 razy
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
dyfrend
Posty: 700
Rejestracja: 2011-02-14, 23:38
Lokalizacja: polska
Model Explorera: II EB V6 po SWAPe V8, convert BW4406

Re: Body Lift 2-3"

2012-05-06, 21:15

no i pięknie furmanka zyskałą na wyglądzie ;-)
500 114 608 jak moge to Pomoge;)

Awatar użytkownika
jacekimaria
Posty: 633
Rejestracja: 2010-09-14, 09:17
Lokalizacja: Gawłowo okolice NDM

Re: Body Lift 2-3"

2012-05-06, 21:21

no całkiem fajnie Jacek
796006944 Jacek

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Body Lift 2-3"

2012-05-06, 21:26

No powiem tak.... spodnie były zszywane - wcześniej miałem jeszcze stare zapadnięte fotele, a teraz są wstawione elektryczne i podniesione. Trzeba się przyzwyczaić bi tam gdzie kiedyś miałem glebę to teraz już jej nie ma, no i trzeba na razie zakręty pokonywać z pewną taką nieśmiałością.

Dzięki Tomek (tomb2 ) za fotele :-) , ale szczególnie nie dziękuję za zawartość w tylnej kieszeni fotela, i nie chodzi o puste buteleczki, przelotkę od wędki itp... :evil: ;-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
tomb2
Posty: 696
Rejestracja: 2009-06-02, 23:36
Lokalizacja: Warszaw/Błonie

Re: Body Lift 2-3"

2012-05-07, 12:27

Super wygląda.

Ja po lifcie budy jedną parę spodni straciłem przy wsiadaniu :)

fotele tylko zawalały miejsce w garażu wiec to ja dziękuje

mam jeszcze kanapę na tył jak potrzebujesz
a buteleczki gdyby były pełne pewnie byś o tym nic nie napisał :-P

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Body Lift 2-3"

2012-05-07, 16:21

Tomek - jak kanapka jest z kompletu w takiej samej tapicerce jak fotele to z chęcią wymienię sobie.
Jak by co to daj znaka na pw.

Ps. Dzisiaj o 6:30 w końcu twój widziany z Wołoskiej. :-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 709
Rejestracja: 2010-10-23, 03:49
Lokalizacja: Piła

Re: Body Lift 2-3"

2012-05-09, 08:14

Pytanko, w ktorym miejscu stawialiscie podnosnik by dzwignac bude w gore?

Wróć do „WARSZTAT”