Witam kolegów walczę z kolejną jedynką i mam cuś takiego. Tak na pozór wszystko ok lecz po założeniu lawety drastycznie spada moc . Jakieś sugestie , aaaa świece ,kable, lewe powietrze /kolektor/sprawdzone .I jeszcze jedno spalanie ok 22LPG na setkę . Może sondy
no niby pełna ale w sumie wszystkiego może tona na haku . A wcześniej jak przyczepą z końmi śmigałem czyli ok 1,5t najmniej . Ale wtedy była inna jedyneczka moja pierwsza i najlepszejsza . Tą kupiłem za cztery koła bez czwórki ,czwórka już jest ale z tym spalaniem nie koniecznie
Rozumiem że skrzynia po remoncie, bo jak jest kijowo zrobiona to auto nie ma siły jeździć z obciążeniem i pali obłędne ilości
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
konwerter igła podczas testu nie przekracza 2500 obrotów na wszystkich biegach . A co do remontu skrzyni to brak czwartego był spowodowany padniętym czujnikiem prędkości . Dlatego postanowiłem nie zwalać skrzyni ,bo to co prawda tylko dwie godziny roboty ale pioruńsko niewygodnie ,kanału brak i wszystko na leżaka
Konwerter to sprzęgło. Przyczyną może być zużyta skrzynia jet to odczuwalne tylko z obciążeniem.
Ale to tylko spekulacja przyczyna może być zupełnie gdzie indziej
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.
Konwerter Będzie trzymał i prawidłowo przekazywał napęd na skrzynie.
Przyczyna może być w koszach zużyte tarczki drewniane uszczelnienia które przepuszczają ciśnienie itd.
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.