Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: OHV - rurki od zaworu EGR

2012-06-06, 05:50

Powinny być przewody silikonowe, jednak na jakiś czas zwykła paliwowa wystarczy. W moim drugim aucie mam wstawiony zamiennik z paliwowej i działa. Zaciśnij tylko "trytytkę" na końcach, bo umnie lubiła się zsunąć jak nie miałem zaciśniętej.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: OHV - rurki od zaworu EGR

2012-06-06, 11:09

założyłem te rurki i stwierdzam że od bardzo dawna ich już nie miałem :D
auto jeździ zupełnie inaczej :D
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: OHV - rurki od zaworu EGR

2012-06-06, 17:29

Znaczy się lepiej jeździ ? Co te rurki poprawiły ?
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: OHV - rurki od zaworu EGR

2012-06-06, 18:18

no duuuuużo lepiej :) właściwie to już zapomniałem że tym autem można wyprzedzać :P
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: OHV - rurki od zaworu EGR

2012-06-06, 20:14

No właśnie już od dawna szukam mocy i nie mogę znaleźć, więc wszędzie się wypytuję.
Poszukam w rurkach, ale raczej są na miejscu - tylko może egr jest do dupy, a z tego co poczytałem to w wielu autkach on bruździ i ludzie go wywalają.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Moderator starwind
Moderator
Posty: 4858
Rejestracja: 2008-08-12, 20:49
Lokalizacja: Malbork
Model Explorera: '96 3" lift 32"BFG MT
Kontakt: Google+

Re: OHV - rurki od zaworu EGR

2012-06-06, 20:19

u mnie auto zaczęło przede wszystkim równo chodzić i jeszcze się zbiera nawet kołem udało mi się dziś zakręcić :P
Niech Moc Będzie z Nami :lol:
Adam

Elwood1887
Posty: 16
Rejestracja: 2008-10-13, 23:50
Lokalizacja: Łódź

Re: OHV - rurki od zaworu EGR

2012-06-07, 01:26

Z tym wywaleniem EGR to nie taka prosta sprawa w fordzie niestety- ten szary czujnik z dwoma wezami jest jakby czujnikiem badajacym posrednio sprawnosc zaworu EGR(identyczny jest w scorpio 2.3) -metalowa rura doprowadzajaca spaliny z kolektora wydechowego do kolektora ssacego ma zwezke i czujnik jest wpiety z obu stron tej zwezki. Bada on róznice cisnien z obu stron zwezki bo z jednej strony mamy podcisnienie w kolektorze ssacym a z drugiej cisnienie w kolektorze wydechowym (wyzsze niz atmosferyczne) i na podstawie tej roznicy bada cały czas sprawnosc ukladu EGR-a. Mozna to ominac ale to nie taka prosta sprawa, a zwykle zaslepienie powoduje blad który jezeli dobrze pamietam jest dosc istotny dla kompa jezeli chodzi o czystosc spalin i moze tez obcinac osiagi silnika. Weze dobrze skrecic na obejmy metalowe ,przynajmniej ta od kolektora wydechowego, bo ta druga samo zacisnie podcisnienie z kolektora ssacego, no chyba ze jest mega luzna ;)
Ostatnio zmieniony 2012-06-07, 01:31 przez Elwood1887, łącznie zmieniany 2 razy.
Ford Granada 4.0 V6 :)

Wróć do „WARSZTAT”