Robota zajęła w sumie jakieś 6 godzin bez przerwy, przeróbka demontaż i montaż pompy.
Niezbędne narzędzia to szlifierka kontowa, wiertarka, komplet kluczy. Niezbędne części pompa od SOHC wraz ze zbiorniczkiem, przewody gumowe wystarczą te dwa co odchodzą od zbiorniczka w SOHC - reszta pasuje, kawałek blachy śruby.
Pompę demontujemy odkręcając cztery śruby na sprężarce klimatyzacji, trzy z przodu trzymające samą obudowę pompy i luzujemy blachę która jest przymocowana przed pompą (dwie śruby) - żeby nie uszkodzić uszczelki pod klawiaturą.
Ściągamy wąż, który idzie od pompy do chłodnicy (przy chłodnicy nie będzie nam już potrzebny) i odkręcamy drugi wąż - grubszy, który jest zamocowany do pompy.
Pompę wyciągnąłem skręcając na maksa koła w lewo, ściągając gumowy fartuch i luzując nadkole.
Odkręciłem starą pompę od obudowy.
"Nową" pompę zamocowałem nico z boku żebym nie musiał wycinać dziury na przewody dochodzące do pompy:
Kółko pompy trzeba założyć odwrotnie, żeby było równo z paskiem, trzeba zeszlifować zabezpieczenie przed odwrotnym założeniem

A tak pompka wygląda po zamontowaniu do obudowy:
A tu widać z drugiej strony przykręcony przewód - taki sam jak w starej pompie:
Montaż pompy w drugą stronę jak demontaż

Po zamontowaniu jest jeden minus, kółko się oddaliło i potrzeba więcej paska, przez co napinacz jest bardziej napięty, w sumie nie przeszkadza ale może założę coś dłuższego.