to teoretycznie powinien teraz więcej gazu palić,przepraszam że pytam jak laik ale nie zajmuję się w ogóle gazem,chociaż nie wiem czy wszystkie systemy gazowe tak mają,ale ilość gazu jest dawkowana na podstawie mapy paliwa (chyba),przynajmniej w sekwencji

to skąd on wie (ten samochód

) że ma dać więcej tego gazu,z odczytu sondy

,a dlaczego nie działa to w przypadku benzyny

przecież wtryski benzynowe też mogą przewalić większą ilość paliwa ,do pewnej granicy oczywiście,chyba że nieszczelność na układzie ssącym jest tak duża że wtryski benzynowe nie mają już takiego zakresu
ale się rozpisałem,proszę o odp czy moja teoria ma w sobie choć trochę prawdy,leżę w łóżku z temperaturą i różne dziwne rzeczy mi do głowy przychodzą

czy w SOHC jest jako taki dostęp do kolektora ssącego żeby zrobić test z użyciem środka łatwopalnego w aerozolu-rozpylić ów środek na łączenia kolektora i zobaczyć czy silnik zareaguje

tel. 606414212