2012-09-18, 22:11
I jak zwykle temat a nie za rzadki olej?? NIE, bo to nie jest kombajn.
Producent zaleca taki a nie inny(5W30).
W SOHC lanie złego oleju kończy się wymianą rozrządu.
W Voyagerach kończy się tylna głowica z reguły wpada zawór ssący do cylindra (Mowa tu o 3,3 3,8).
W motorach 2,5 turbo w benzynie panewki lecą.
I tylko dlatego że jakiś tępy ch........ nalał byle czego do silnika bo ma duży przebieg, silnik się rozszczelni jakieś ubytki w strukturze materiału i inne bzdury.
Owszem takie coś było ale w naszej rodzimej produkcji.
Amerykańskie silniki dożywają spokojnie 500tyś kolega miał Voyagera jak go sprzedawał to nastukane było około 600tyś. i z tego co wiem, te auto dalej jeździ i ma się dobrze.
Więc lejcie co producent zaleca i nie bądźcie mądrzejsi od fabryki
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.