i ford zaleca każdorazowo wymienić na nowe

z ta sprzedażą części to masz racje, logo każdy chce zarobić

ale mimo to nie daje mi to spokoju,
gwint gwintem ale zmęczenie materialu swoje robi,
tym bardziej ze ta śruba ma średnio tylko Φ 12mm
myślę że podobnie jest ze śrubami do skręcania kół zębatycha mianowicie sa to śruby do głowic które zostały tak zaprojektowane
ze bez problemu osiągają zakres plastycznego rozciągnięcia,
po przykręceniu odpowiednim momentem śrubę te dokręca sie jeszcze o
ustalony kat żeby osiągnąć zakres plastycznego napięcia.
Dociąganie tych śrub jest niepotrzebne
ja już kilka razy spotkałem sie z przedmuchniętą uszczelką pod głowicą właśnie z powodu nie wymienienia szpilekja nie rozumiem czemu trzeba je wymieniać.
ja nigdy
ja już kilka razy spotkałem sie z przedmuchniętą uszczelką pod głowicą właśnie z powodu nie wymienienia szpilek
bo według tego co tu piszą, śruba taka jest niestety jednorazowa...maniuś a ja nie rozumiem czemu trzeba je wymieniać.
no to ja też tak zaczynałem jak miałem 12 latsam wyjales se silnik i walczysz...podziwiam,podziwiam..
ja na razie odwazylem sie wyjac silnik z mojego skuterka i rozebralem g
nie muszę pytać wystarczy przeczytać co na uszczelce pod głowicą jest napisane
Daniel, a ile razy jak przyjechał klient z walnięta uszczelka lub pęknięta głowicą zapytałeś sie czy nie były zdejmowane głowice i skręcane na stare śruby ??
nie jest powiedziane, że ma polecić w miesiąc czy rok po robocie, może i po 5 latach.