
z tego co pamiętam fajnie dawała witka radę w terenie... ale kilka razy nie wróciła o własnych siłach z wypadu...''puściła mechaniczna stała blokada''

Albo po prostu na ręcznym/nożnymPewnie idzie ale bokiem z piskiem oponIdzie tym zawracać na czarnym?
Idzie bez problemu tylko koło po wewnętrznej stronie troszkę popiskuje a jak mu przyciśniesz to zawracasz na miejscu .Pewnie idzie ale bokiem z piskiem oponIdzie tym zawracać na czarnym?
Sprężyne wstawia sie nie po to żeby wzmocnić oś, tylko po to żeby całkiem wyeliminować c-klips. Dlaczego? Ano dlatego żeby ułatwić sobie życie i w przypadku np wymiany krzyżaka środkowego nie trzeba było demontować dyfra. C-klips zabezpiecza tylko półoś przed wypadnięciem z dyfra. Chociaż nasze oski i tak są pancerne i przypadki ukręcenia sa raczej rzadkie. Proponował bym przyjrzeć sie tej blokadzie jednakwtedy na bank trzeba wywalić te pierścienie i dać sprężynęm bo inaczej będzie półoś strzelała.