
czy jednokierunek rewers składa się z dwóch łożysk ? bo w tym dużym pierścieniu są wprasowane dwa
to jasna sprawa, póki co nie ruszamA najlepiej kup jedno kierunki a później wydłubuj
OK nie będę kombinował, jakoś przeczekam ten koniec świataDelikatnie podtrzymuje je sprężynka. Jak już raz się zablokowało, to nie wiadomo kiedy nastąpi to po raz kolejny. Różnica pomiędzy nowym, a takim już wypracowanym jest ogromna. Jak założysz nowe to poczujesz różnicę w zachowaniu "hamulców". Praska nie jest konieczna do wprasowania,
taaa przećwiczyliśmy to u Huberta na skrzyniPrzy składaniu skrzyni należy zwrócić szczególną uwagę na montaż taśm hamulcowych, a dokładnie na element zakładany na bolec do regulacji naciągu. Niestety lubi uciekać, trzeba go dość umiejętnie przytrzymywać.
uszczelki zeszły nawet przyzwoicie - bo mam już płytę rozebranąłytę wystarczy umyć benzynką a uszczelkę zdjąć za pomocą skrobaka (tylko ostrożnie)
To się ciesz ja swoją zdrapywałem pół dnia - noże śrubokręty papiery ścierne ...uszczelki zeszły nawet przyzwoicie - bo mam już płytę rozebranąłytę wystarczy umyć benzynką a uszczelkę zdjąć za pomocą skrobaka (tylko ostrożnie)nawet powyjmowałem część elementów, które będą zmieniane w procesie upgrade'u
![]()
pierwsza uszczelka zeszła cała, druga trochę się trochę rozsypała, ale to nie problem, w zestawie są w końcu nówki sztuki
ok w takim razie popróbuję z tym pozycjonerem, zasyfiony jest paskudnie, do tej pory myślałem, że to linka w pancerzu powoduje tak ciężką pracę wajchy, a to właśnie syf w pozycjonerze tak skutecznie go blokuje.
delikatnie to się nie dałodelikatnie to wszytsko rozruszaj i podważaj a zejdzie