
2,5" na zawieszeniu uzyskujesz przez podkręcenie na drążkach i dłuższe wieszaki. Żadna to modyfikacjarafbor1973, z czego tylko 2.5 na zawieszeniu Obyło się chyba bez modyfikacji przodu.
Tylko pamiętaj ja raczej nie mam ciężkiej nogi i jeżdżę głównie poza miastem. Jak kupiłem tego OHV to mi palił 20 na standardowych oponach, zregenerowałem reduktor gazowy, wymieniłem wtryskiwacze na używane od mojego SOHC (tam poszły nowe), wyregulowałem i zaczął palić tyle co explorer powinien palić (choć niektórzy się chwalą tutaj, że i 12 może palić).rafbor1973, z czego tylko 2.5 na zawieszeniuObyło się chyba bez modyfikacji przodu...
Adrian, no proszę - jednak między "przed liftem", a "po lifcie" nie ma u Ciebie jakiejś kolosalnej różnicy. Dzięki wielkie za info!
mi się kiedyś udało pierwsza trasa Exem (znaczy z komisu do domu(choć niektórzy się chwalą tutaj, że i 12 może palić).
Ja na LPG poniżej 14 na całym cyklu nigdy nie zszedłem, na benzynie udało mi się zejść do 11 ale przy jeździe na Rumuna.mi się kiedyś udało pierwsza trasa Exem (znaczy z komisu do domu(choć niektórzy się chwalą tutaj, że i 12 może palić).) i z tyłu żona która pierwszy raz jechała sama laguną zaraz po kursie