nie oszczędzaj za bardzo 4x4 bo możesz gdzieś wiechać i niezdążysz zapiąć.
Jak przód przejdzie a tył wjedzie w jakieś g.... to przy 4x4 przód cię wyciągnie
Na "low" oszczędzasz sprzęglo (podobno) ale niewiem jak to wygląda w automacie.
Broń cię Panie Boże żeby zatrzymać się w błocie ciśniesz az wyjedzesz.
Jak zatrzymasz w przyzwoitym błocie (niemówimy tu o kałużach) to już tam zostaniesz
Jeżeli utniesz w głębokim śniegu to dobrze jaes rozbujać samochód raz do przodu raz do tyłu. Po kilkanaście razy.
Ugniatasz snieg pod kołami.
Jak wygnieciesz już to jak bujniesz go do przodu (rozpędzisz na wygniecionym) i samochód będzie na końcu wygniecinego to w piz... niezałowac dziada pogonic mu trochę kucy pod maską
... uczyłem się tego jak ptrol stał po drzwi w sniegu (20 min)
Krzesz ubiegłeś mnie z tym tematem
Dziś miałem go założyć
