też mam takie oświetlenie,tyle tylko że wyjąłem żarówkę bo jest tam włącznik przechyłowy(jak się podnosi maskę to się zapala światło)a ja parkowałem ostatnio auto mocno pod górkę i światło się zapalało mimo zamknętej maski i rozładowywało ako.
Ja u siebie nie zauwazylem nic takiego... a myslalem, ze mam najwyzsza wersje...
A moze tylko zarowka jest spalona?
W ktorym miejscu powinna sie znajdowac?
A moze ExII w ogole takiego bajeru nie mialy?
w I-ce po podniesieniu maski po prawej stronie w klapie na wysokości mniej więcej pompy hamulcowej, zaświeca się sama po podniesieniu, gaśnie po zamknięciu (włącznik rtęciowy-chyba tak to się nazywa)
Zadnej lamki nie zauwazylem pod maską mojej Explozji...
A ten kabelek po podlazeniu do czujnika ... sygnalizuje kiedy klapa jest nie zamknieta.. wowczas nie uzbroi sie alrm... tak samo jak by ktoreś drzwi byly niedmkniete.. ale jeszcze sie rozejze dokladnie... moze tez gdzies mam miejsce po lampce...
Ostatnio zmieniony 2008-02-02, 13:24 przez geos1, łącznie zmieniany 1 raz.
dokładnie obejrzyjcie wygłuszenie maski od środka. Jest tam lampka. Jesli jej nie ma to ktoś być może tylko żarówkę zdemontował. Albo zabrał do roweru całe urządzenie. Ale byc musi. Tylko faktycznie, włącznik ma dziwny, bo nie stosuje się do "parkowania pod górę lub z góry".
panowie lampki były chyba tylko w jedynkach, jeszcze nie spotkałem sie z II posiadającą lampkę
i znów będzie że I jest lepsza
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
bo widocznie stwierdzili że II w nocy się nie psuje , tylko za dnia
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK
ta............
tylko jak już zgaśnie w czasie jazdy to trza motor wyjmać, głowice do majstra dawać i co najmniej 2 zawory wymieniać
ale masz racje się nie psują
[ Dodano: 2008-02-02, 21:08 ]
to wina poprzedniego właściciela, albo sprzedawcy bo była nie oryginalna śruba i szlag wszystko trafił
Explorer '99 4.0L V6 + LPG, zawiecha +2" up .......... na razie
SHREK '09 4.0 V6 OHV
Stworzyłem POTWORA
Miał być jeszce Sport ale się nie udalo więc jest SHREK