Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
Klubowicz MirEx68
Klubowicz
Posty: 2850
Rejestracja: 2009-12-28, 01:21
Lokalizacja: St. Gierałtów
Model Explorera: II OHV 96 156KM

Re: Skąd to może być

2013-02-02, 06:51

Gdyby się okazało że elektrozawór jest OK, to go wyjmij i sprawdź czy nie siadło na nim jakieś zanieczyszczenie, resztki jakiejś uszczelki.
tel. 723810754 chcesz się dodzwonić napisz wcześniej SMS-a, w wolnej chwili oddzwonię.

Awatar użytkownika
Darekf4i
Posty: 40
Rejestracja: 2012-12-12, 19:52
Lokalizacja: Włocławek

Re: Skąd to może być

2013-02-06, 22:40

WITAM. Wszystko pomierzone wyczyszczone mam nadzieje ze bedzie git ,a czy z tym błedem trzeba go jakoś wykasować czy sam się zresetuje.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Skąd to może być

2013-02-07, 01:58

Wystarczy, że odłączysz akumulator na 15 minut - to powinno wykasować wszystkie błędy. Po ponownym odpaleniu wszystkie czujniki, sensory od nowa prześlą nowe dane do komputera. Jeśli wszystko ze skrzynią w porządku to błędy nie pojawią się ponownie.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Darekf4i
Posty: 40
Rejestracja: 2012-12-12, 19:52
Lokalizacja: Włocławek

Re: Skąd to może być

2013-02-08, 22:26

Panowie dziś jazda prubna niby wszystko grało do czasu o/d działa ale coś mi sie nie podoba bo po włączeniu obroty widać ze wzrastają ale gdzieś o jakieś 300-400 obrotów nie wiem czy tak morze być czy nie. Druga sprawa obroty na niby piątym biegu przy prędkości 90kmh mam jakieś 2100-2200. No i to co mnie najbardziej wkurza migająca lampka o/d zapaliła sie po dłuższej ze stałą predkością 60kmh.Czytałem ze morze jeszcze morze spróbować wyregulować taśmy ale nie wiem czy to pomorze. Bym podjechał gdzieś na jakiś komputer ale nie wiem czy w okolicy ktoś ma coś do tego modelu. Morze ktoś z was ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Skąd to może być

2013-02-08, 23:13

czyli po złożeniu całości nie regulowałeś taśm? Ale wymieniałeś tłoki taśm... tak? Trzeba było od razu taśmy wyregulować na gorąco.
Ostatnio zmieniony 2013-02-08, 23:13 przez Jankes, łącznie zmieniany 1 raz.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Awatar użytkownika
Darekf4i
Posty: 40
Rejestracja: 2012-12-12, 19:52
Lokalizacja: Włocławek

Re: Skąd to może być

2013-02-08, 23:23

to więc będe musial sie za to zabrać czytałem na forum żeby dokrecić 14 Nm i poluzować dwa obroty obie śruby tak samo

Awatar użytkownika
mastan
Posty: 551
Rejestracja: 2007-08-18, 22:40
Lokalizacja: Kwidzyn, pomorskie

Re: Skąd to może być

2013-02-08, 23:27

to więc będe musial sie za to zabrać czytałem na forum żeby dokrecić 14 Nm i poluzować dwa obroty obie śruby tak samo
Darek po tym poluzowaniu kontrujesz nakrętki momentem 47-61Nm ,to tak dla formalności .
Samochód będzie ci służyć do końca życia,jak będziesz nim bardzo szybko jeździł.

Awatar użytkownika
Moderator Jankes
Moderator
Posty: 3111
Rejestracja: 2007-12-08, 19:37
Lokalizacja: Chicago/Kraków
Model Explorera: Każdy
Kontakt: Strona WWW

Re: Skąd to może być

2013-02-09, 04:31

to więc będe musial sie za to zabrać czytałem na forum żeby dokrecić 14 Nm i poluzować dwa obroty obie śruby tak samo
Darek po tym poluzowaniu kontrujesz nakrętki momentem 47-61Nm ,to tak dla formalności .
no tak, zapomnieliśmy powiedzieć, że przed ustawianiem śrub pasów trzeba poluzować nakrętki kontrujące tych śrub...
lol
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois

Wróć do „SKRZYNIE AUTOMATYCZNE ASB”