2013-02-17, 14:34 
					
					
					
					zrób próbę olejową to będziesz wiedział na 100% czy jest to wina pierścieni. Po nocy sprawdź kompresje na każdym cylindrze, potem wlej do cylindra trochę oleju i sprawdź ponownie, przy szczelnych pierścieniach różnicy prawie nie ma a przy zużytych niestety jest i to duża, miałem tak w polonezie z silnikiem forda, bo w fordzie jest że pierścienie są miękkie i się ścierają, dzięki temu tuleje cylindrów mają większą żywotność.
					
															
															tym się poruszałem<cienki 0.7,polonez 1.5/80r i 85r, polonez 2.0/90r, nissan primera 1.6/95, toyota cressida 2.2/82,audi C3 2,3/88, jest( ford taunus 2.0/79, ford explorer II EB 4.0/95,MB W210 Avangarde 2,3/96)      Darek 504276202/+4915124708426