Szukajka milczy w tym temacie wiec zarzucę parę faktów i doświadczeń z nowego zakupu.
1. Felgi John Red (Damian pytał o nie kiedyś) 16x8, ET-25 – powiem Wam kawał masywnej feli grubo pokrytej lakiem z pewnym mankamentem; plastikowe ćwieki ozdobne
![:(](./images/smilies/015.gif)
zdaje sobie sprawę, ze (pseudo)nanotechnologia pozwala uzyskać tworzywa sztuczne, których struktura jest kontrolowana na poziomie pojedynczych cząsteczek
![n :))](./images/smilies/zz0012.gif)
to jakoś dla mnie nie jest to do zaakceptowania. Mały kołpaczek na piastę oczywiście stalowy. ET wydaje sie być zaniżone, bo całość graniczy z obrysem auta, ale może to złudzenie łoptycze
![:)](./images/smilies/001.gif)
w każdym bądź razie założenie jeszcze dystansów przy oryginalnych nakładkach na błotnik oscyluje na granicy legalności i panowie z drogówki mogą mieć jakieś ALE
2.Opony Nexen Radial A/T 4/4 (
link z oponami Nexen) – pewnie pomyślicie czubek, koreańska opona ni ja ma się do Exa, sam tak pomyślałem
![:)](./images/smilies/001.gif)
do momentu założenia i przejechania paru kilo. Otóż okazuje sie, że ten stosunkowo tani produkt naszych żółtych przyjaciół bardzo ładnie prezentuje sie na feldze, a ponad to jest cicha na asfalcie (przynajmniej do moich MT-eków) dobrze trzyma się drogi na mokrym i lekkim sniegu (dobrze sie oczyszcza), również na mokrej trawie. Oczywiście nie jest to obiektywny test, bo nie jestem wstanie przewidzieć zużywalności a także nie używałem jej w terenie, ale zaznaczam, ze jest to opona stricte na czarne i w takim celu kupiona. Jeśli chodzi o grubość bieżnika to oscyluje w granicach 11mm, wiec całkiem przyzwoicie. Teraz wady.. hmm trochę problemów z wyważeniem, aczkolwiek całość założona 2 dni temu, więc poczekam z tydzień niech sie poukładają i wtedy sie okaże.
A tak to wgląda na Exie: