
Czytajac wszystkie opisy a w szczegolonosci i Twoje nie bede decydowal sie na "magiczny kabelek".
Zostaje przy fabrycznych napedach a taz musze tylko sciagnac z Koszalina oponki AT'ki

pisałem o stałym czyli 4HI oraz 4LOW, AUTO sam się "dostosowuje" jak mu pasujedyfrend napisałes że nie można latać po asfalcie z zapietym napedem,rozumiem ż mówisz o stałym napędzie a nie o auto.ja zimową porą latam na na zapiętym auto i jest oki.
Heh też tak myślę.. szukałem właśnie z 2wd.. nawet dość długo.. nie wiedziałem wtedy nawet od czego zależy ze jeden ma 2wd a inny nie ma. teraz oczywiscie już wiem.To dobra informacja
To nie żadna rzeźba ja mam 95 i też jest auto na klapie jest napisane control track, to po prostu inna wersja, oczywiście można przerobić żeby była dodatkowa opcja ale to w tym temacie jest już opisane....wychodzi na to, ze do Twojego starego 95 ktos zasadzil nowszy przelacznik od 97 a w tym obecnie posiadanym 96 masz prawidlowo, w starym byla jakas rzezba
no to teraz Cie juz nie rozumiem, Wojciechow pisze ze mial auto na pierwszej pozycji - high i low w ohv 95 a Ty ze tak ma bycJest 2wd 4x4 auto i 4x4 high, auto na pierwszej pozycji tylko w SOHC od 96' ...