Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.

Problem 1i2

Moderatorzy: starwind, resetx, Hubi

bartek
Posty: 25
Rejestracja: 2013-03-21, 20:31
Lokalizacja: zlocieniec

Problem 1i2

2013-03-21, 20:53

Więc tak jestem od niedawna posiadaczem forda explorera z pocztą1995r.silnik 4.0 mam taki problem że skrzynia podczas jazdy pomiędzy biegiem pierwszym a drugim nie chce mi przerzucać biegu muszę odpuścić gaz wtedy przerzuca normalnie ,cały czas mi mryga o/d czy to elektrozawór czy sprawa regulacji taśm chamujacych ? Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
resetx
Posty: 4844
Rejestracja: 2010-02-23, 20:16
Lokalizacja: https://t.me/pump_upp
Model Explorera: EX II 1997 SOHC
Kontakt: Strona WWW

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 20:58

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
a ja Ciebie z góry zapraszam do działu powitań :)

gregor-ros1
Posty: 237
Rejestracja: 2007-10-03, 19:39
Lokalizacja: Koziegłowy

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:03

Jeśliby to miały być te ewentualności o których wspomniałeś, to ja stawiałbym na zawór. Jeśli masz warunki, to łatwo to sprawdzić. Na sam początek sprawdź napięcie taśm. Dla A4LDS to 2 obroty dla 2 i 1,5 dla O/D, a dla 4R44E to po 1,5 obrotu dla obu pasów.
Ross
Tel:695-710-651

Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1109
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:05

ja bym najpierw stawiał na odczyt błedu mrugającego O/D skanerem
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

gregor-ros1
Posty: 237
Rejestracja: 2007-10-03, 19:39
Lokalizacja: Koziegłowy

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:13

Masz rację, ja zakładam, że kolega elementarną wiedzę i podstawy obycia już ma. Co do skanu, to też trzeba dystansu, mnie z reguły wyskakiwały błędy nieskatalogowane w wykazie he he.
Ross
Tel:695-710-651

Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1109
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:16

a to mogą takie wyskoczyć? mi wyskakują skatalogowane zwykle tylko nie zawsze jest to zbieżne z rzeczywistością a czasami do rozwiązania trzeba dochodzić drogą okrężną
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

Awatar użytkownika
Robert Kamyk
Posty: 3073
Rejestracja: 2009-04-10, 20:07
Lokalizacja: Warka
Model Explorera: BRAK

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:18

ja bym najpierw stawiał na odczyt błedu mrugającego O/D skanerem
u mnie skaner mówił elektrozawór a okazało się że odkręciła się regulacja... więc najlepiej sprawdzić regulację przed zdjęciem miski...
Za późno...
Obrazek
... jest dopiero po śmierci...

Fon: 508212090
Robert

gregor-ros1
Posty: 237
Rejestracja: 2007-10-03, 19:39
Lokalizacja: Koziegłowy

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:22

I tyle jest warty skan kolego. Nie wiadomo czy rozbieżności są spowodowane tłumaczeniem czy debilnym skomponowaniem samego oprogramowania diagnostycznego. Na pocieszenie powiem ci, że skany na Fiatach też tak koślawo wychodzą. Dlatego wolę jak ktoś opisuje problem swoim zdaniem, bo to czasami więcej ci powie.
Ross
Tel:695-710-651

albricht
Posty: 885
Rejestracja: 2010-09-03, 21:33
Lokalizacja: Wa-wa
Model Explorera: Jeep

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:26

Trzeba mieć dobry skaner.
I przede wszystkim prawidłowo interpretować błędy :mrgreen:
Exploiler I 93r całe szczęście się wyleczyłem
Jeep Grand Cherokee 5,2
Honda Accord 2,7l wersja USA
Masz problem z EX dzwoń śmiało 505 673 189
We wsi gadają że specjalista od ASB
Pier..... mam już dosyć explorerów nie naprawiam.

bartek
Posty: 25
Rejestracja: 2013-03-21, 20:31
Lokalizacja: zlocieniec

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:53

Jak sprawdzić model skrzyni?

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:55

jak masz exa II z 95 i nikt nie motał to masz 4R44E
Ostatnio zmieniony 2013-03-21, 21:56 przez jacek4, łącznie zmieniany 1 raz.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1109
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 21:57

nie, jak masz exa z 95 i nikt nie motal to masz 4R55E
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 22:05

to co ja miałem w 96 ? Czym się różnią ?
Ostatnio zmieniony 2013-03-21, 22:06 przez jacek4, łącznie zmieniany 1 raz.
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Awatar użytkownika
Klubowicz Speedo
Klubowicz
Posty: 1109
Rejestracja: 2010-05-16, 15:05
Lokalizacja: lubuskie
Model Explorera: 2001 Sport Trac

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 22:14

w 96 ohv miales 4R55E, 4R44E byly w rangerach 2.3 i 3.0, hgw czym sie roznia, pewnie cos jest slabsze w 44
Pozdrawiam
Speedo

Obrazek

Awatar użytkownika
Klubowicz jacek4
Klubowicz
Posty: 5873
Rejestracja: 2008-06-18, 21:37
Lokalizacja: Warszawa-Pr.Płd.
Model Explorera: EX II 1996 OHV

Re: Problem 1i2

2013-03-21, 22:49

A to już wiem, i Bartek też wie. :-)
jacek4
kom. +48 515 276 140

W walce z ogniem nie ma kompromisów - są zwycięstwa, ale i czasem są porażki...
http://www.youtube.com/watch?v=NErhyfVwscU

Wróć do „SKRZYNIE AUTOMATYCZNE ASB”