Ja żesz p***e, skąd się tacy biorą, takie coś powinno być karane
"stan idealny DVD
4x4
SILNIK ekonomiczny 8,8 L/100 km poza miastem , idealny , bez najmniejszych wycieków przedmuchów itp.
(komora silnika specjalne nie myta, żeby można sprawdzić doskonały stam gołym okiem)
KOMPUTER - automatyczne sterowanie mocą silnika, w starszych modelach był przełącznik ( ECONOMIC, DYNAMIC, SPORT) w tej wersji komputer odczytuje charakterystykę użycia pedału gazu.
(przy spokojnym dodawaniu gazu auto przyspiesza w trybie ECO, przy gwałtownym wciśnięciu gazu następuje automatyczna redukcja biegu na niższy i gwałtowne przyspieszenie auta)
NAPĘD 4x4 - napęd od wyboru w 3 trybach + 1 ultra terenowy. 1. napęd tylko na przód , 2 napęd automatyczny 4x4 ( dołączany napęd na tylną oś automatycznie jak dowolne przednie koło straci przyczepność ) 3. stały napęd na 4 koła - maksymalna prędkość 70 km/h) 4. reduktor mocy z blokadą tylnej osi.
AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW - pracuje nienagannie , wersja z półbiegami o overdrivem.
7 OSOBOWY- fotele 2+3+2 , w 2 rzędzie wszystkie fotele składane niezależnie, 3 rząd składany z dodatkowym zabezpieczeniem na ładunek w bagażniku.
KOŁO ZAPASOWE - w oryginalnym rozmiarze, wygodnie podwieszone pod samochodem.
SZYBERDACH - otwierany 2 pozycyjne - do tyłu lub uchylnie, dodatkowo roleta zasłaniająca.
EL. SZYBY wszystkich 4 drzwi
EL. LUSTERKA - podgrzewane , regulowane, z podświetleniem zewnętrznym
LUSTERKO wewnętrzne fotochromatyczne sterowane elektrycznie.
KLIMATYZACJA - manualna + funkcja odmrażania szyb
DVD - DVD zamontowane na dachu odtwarza wszystkie popularne formaty ( DVD Divix MP3, AVI,i inne ) nagłośnienie przez system radia. przystosowane do odtwarzania nośników 1. płyta CD/DVD , 2, karta CD, 3-pendrive.
RADIO - oryginalne + głośniki w systemie INFINITI.
RELINGI dachowe + bagażnik dachowy aerodynamiczny fabryczny
liczne schowki
podłokietnik kierowcy
FOTEL kierowcy regulowany elektrycznie w każdą stronę + wspomaganie lędźwiowe"
http://otomoto.pl/ford-explorer-4x4-7-o ... 47228.html