2013-05-20, 23:47
ale kolejności nie pomyliłeś? Najpierw zapinasz 4x4 high a później 4x4 low, right???
jeśli sterownik jest ok... jak mówisz... mam nadzieję, że mówisz o tym co to z tyłu jest, po lewej stronie... żeby do niego doj,sć musisz tylny boczek za tylną kanapą zdjać... to jest moduł 4x4 - tam jest czerwony przycisk i lampka, dioda - przycisk jest do resetu modułu 4x4 - przyciskasz ten przycisk i lampka powinna zamrugać cztery bądź pięć razy - znaczy git... jeśli się nie zamruga bądź będzie mrugać stale to coś jest nie tak z modułem - możesz mieć 4x4 high bo zapinane jest elektormagnesem a możesz nie mieć low bo to już shift motorek mechanicznie musi zrobić - skasuj moduł i zacznij od nowa - jedynka nie jest skomplikowania - jak to nie pomoże to na hamerykańskim poślepię... popytam - w mojej jedynce kiedyś miałem kłopoty z tym modułem i co rusz musiałem go kasować, dawno, dawno temu - nie wiem co było bo przeszło bez mojej ingerencji...
to jest wina elektryki - tu trzeba iść po nitce do kłębka - zaczynasz od bezpieczników, PRZEKAŹNIKA!, po przyciśnięciu przycisku 4x4 high a póxniej 4x4 low musisz słyszeć tykanie przekaźników - możesz też wyciągnąć włączniki 4x4 low i 4x4 high i sprawdzić czy kostki nasunięte są jak należy - wiązka później idzie po tunelu pod siedzenie kierowcy a stamtąd przez podłogę do kostki łączącej na reduktorze... żaróweczka albo miernik i sprawdzaj czy jest prąd po przyciśnięciu przycisku zapinającego - to nie jest ten sam kabel jak mowisz - jedno może działać, drugie nie musi...
spokojnie........ tylko spokój nas uratuje
-
Załączniki
-

- Left_hatch_info.JPG (32.12 KiB) Przejrzano 4039 razy
Ostatnio zmieniony 2013-05-21, 00:36 przez
Jankes, łącznie zmieniany 2 razy.
Yankee Kustoms
Chicago, Illinois