
kasety całe, wszystko pięknie wygląda... rozleciał się ślizg malutkiego łańcuszka od wałka wyważającego - ten taki tyci cienki

wieczorem foty

franko - pisz jaką masz teorię

Tak być powinno :Wczorajszy dzień to dalszy ciąg rozbierania i mycia.
Obrazek
Ponawiam pytanieczy wszystkie elementy (wałki, etc) mam dobrze ustawione na chwilę obecną czy muszę poprawić jakąś pozycję - nie chciałbym rozkręcić kaset przy źle ustawionym silniku.
U mnie w OHV 95' też jest 14mm.A to ciekawe u mnie konwerter był skręcony na śruby 14mm
głowice były robione przy poprzednim rozrządzie. Teraz do wymiany idą wszystkie uszczelki, które będe miał na wierzchu - jak pisałem na początku tematu, oraz uszczelniacze wału przód/tył.w tym momęcie piękną sprawą było by kapitalke silnika zrobić tak przy "okazji"głowice, uszczelniacze inne pierdoły które by mogły, a nie muszą być wymienione..
powinna ci ładnie zejść jak łańcuch zejmieszTeraz mam pytanie - czy zębatki z wałka korbowego są wprasowywane ? Bo pójdą też do wymiany.
zbiorę, zbiorę, ale nie licz, że będzie dzięki temu łatwiej skompletowaćRadek powrzucaj później wszystkie numery seryjne zakupionych części
prawie jak w maszynie parowej jakiejśJuż sama konstrukcja rozrządu na tylu łańcuchach to są jaja
Czyli muszę kręcić kołem wału korbowego, dochodząc do punktu TDC (czyli znacznik "0", lub wcięcie/klin na dwunastej) tyle razy, aby dojść do pozycji pierwszego cylindra w pozycji kompresji. Mam wykręcić świece i wcisnąć tam palucha i poczuć ciśnienie ? Dobrze rozumuje ?Make sure that the #1 cylinder is on the compression stroke by placing a finger over the removed #1 spark plug opening and feeling for pressure as the piston approaches TDC.