Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
atosal
Posty: 326
Rejestracja: 2010-03-17, 22:56
Lokalizacja: Rzeszów

Re: problem z przekładnią nowicjusz

2013-06-28, 16:04

Pokaż KOTKU co masz w środku :?:

Awatar użytkownika
Hubi
Posty: 4159
Rejestracja: 2007-08-14, 13:07
Lokalizacja: Warszawa/Świnoujście
Model Explorera: EX I 1994 hotwheels

Re: problem z przekładnią nowicjusz

2013-06-29, 09:59

iitam sobie pożartowaliśmy i kolega się chyba zraził do forum :P
w EXI nie ma rzeczy trudnych - czasem tylko są czasochłonne :chillout: 517015460

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: problem z przekładnią nowicjusz

2013-06-30, 19:13

Nie raczej nie. Rozmawiałem z nim telefonicznie i nie sprawiał takiego wrażenia. Szkoda że nie bardzo mogłem pomóc. Ciekawa sprawa z tym autem. Jak by się udało to może była by jakaś alternatywa dla wadliwych rozrządów...
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Awatar użytkownika
decania
Posty: 3370
Rejestracja: 2011-08-11, 21:15
Lokalizacja: Płock
Kontakt: Strona WWW

Re: problem z przekładnią nowicjusz

2013-07-01, 14:36

Do mnie też dzwonił ale ja to wiedzę mam na poziomie lipnie-słabo-ciutciut zaawansowanym :-P
Patryk
723-371-234

Awatar użytkownika
Klubowicz Wielka Stopa
Klubowicz
Posty: 536
Rejestracja: 2012-03-27, 22:13
Lokalizacja: skier-nie-widze

Re: problem z przekładnią nowicjusz

2013-07-01, 17:45

a ja mam pytanie do tego kolegi,czy to jest ten Żmigród koło trzebnicy bo jak tak to szkoda że nie dzwonił do mnie bo byłem w żmigrodzie prawie dwa tydnie mógłbym tam zerknąć ciutke :-P
Używajcie polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE. wielka stopa

Awatar użytkownika
Klubowicz RAFBOR
Klubowicz
Posty: 6093
Rejestracja: 2008-06-11, 13:12
Lokalizacja: Warszawa/Białołęka

Re: problem z przekładnią nowicjusz

2013-07-01, 22:14

Ale z tego co ja zrozumiałem problemem jest brak sterowania reduktorem. Po prostu brak sygnału na szift i elektromagnes. Trzeba by popatrzeć gdzie gdzie są czujniki co dają sygnał na moduł 4x4 o tym że np wał sie nie kręci. Tak czy siak dobrze żeby ktoś spojrzał na to osobiście
Pozdrawiam
Rafal
503 185 961 jak nie odbiorę to oddzwonię

Wróć do „WARSZTAT”