Zależy od modelu hakaczy przy wymianie szakli pod tylną część pióra trzeba ściągać zawieszenie haka holowniczego?
i jeszcze kawką poczęstowałWajc83 zrobił to w ok. 30min. i chwała mu za to.
a kto ci takich bajek na opowiadałO rany, a miało być szybko-łatwo i przyjemnie
przecież tez młotek w reku miałeś wiec sam zrobiłeśZależy od modelu hakaczy przy wymianie szakli pod tylną część pióra trzeba ściągać zawieszenie haka holowniczego?. W moim wszystko poszło błyskawicznie.Napisałbym że sam robiłem
ale cóż, ja raczej pralki, zmywarki i takie tam.
Wajc83 zrobił to w ok. 30min. i chwała mu za to.
Konieczne jest sprawdzenie stanu tej metalowej tuleji, która jest wspawana w rame.a jeśli nie odkręcisz bo zapieczone to pozostaje tylko kątówka i wymiana polibuszy w resorach albo w ramie...
jak dałeś śróby 12 to chyba zwykłe a nie wzmacniane, bo od ręki tego rozmiaru wzmacnianego raczej nie maAcha sruby dałem nowe 12cm.