Doswiadczenia to raczej nikt tutaj nie ma za duzego

Ale jesli chodzi o samochod to kilka rzeczy wiadomo (szukalem kiedys informacji, bo sam omal nie kupilem Bronco).
Silnik to zapewne 5.75 litra (351 cali) o fordowskim oznaczeniu 351M. To jest taka hybryda z blokiem z Forda 400 i walem z Windsora 351. Glowice to chyba standardowy Cleveland 351.
Most z tylu to Ford 9", z przodu Dana 44, przelozenia najczesciej 3.50, opcjonalnie 4.11. Skrzynia automat C6 (bardzo fajna skrzynka), albo manualne New Process NP435 lub Borg Warner T-18. Co do reduktora to byly dwa stosowane, albo staly naped na cztery kola i reduktor New Process 203 na lancuch, albo dopinany przod i wtedy reduktor New Process 205 z kolami zebatymi.
Na blacharce sie nie znam, ale jesli chodzi o lift to chyba raczej bez problemow. Ma dwa sztywne mosty, przedni na sprezynach, tylny na piorach, wiec lift powinien byc w miare prosty do zrobienia.
Pozdro