wiecie chłopaki jak się teraz czuję... k.urważ tyle godzin spędzonych, ta robota mnie najbardziej boli, kasę się zawsze jakoś tam zarobi wcześniej czy później....
Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...
A w jakich okolicach dzwoniło ? Może osłony kolektorów wydechowych ( jeśli posiadasz) nie przykręcone i dzwoniły, a zgasł bo zabrakło paliwka . Ot taki zbieg okoliczności.
Trzymam kciuki. Bo robota 1 klasa. I nie poddajemy się
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam
Różne są przypadki. Oczywiście to bardzo optymistyczna i mało prawdopodobna wersja . Sam się na coś podobnego natknąłem jak robiłem gazior w sprzęcie, a tu kicha. Odpalił, zaraz zgasł i coś strasznie terkoliło. Okazało się, że kranik zamknięty, a tyrkolił zacisk od filtra powietrza . Oczywiście to zupełnie inna skala.
Ostatnio zmieniony 2013-10-19, 21:47 przez Kamyk., łącznie zmieniany 3 razy.
Ford explorer to jest to co tygryski lubią najbardziej.
Ale buggyego sam z bagienka wytargam
Wymontuj pokrywy zaworów,ustaw pierwszy cylinder w GMP i sprawdź jak są poustawiane zawory,na wszystkich cylindrach.Coś się powinno rozjaśnić.Powodzenia.