hee widzę ze Koledzy sa nastawieni na wytykanie błędów
ale to dobrze ze ktoś uważnie czyta
ja nie przeoczyłem tych 6°C, tylko zadałem retoryczne pytanie
czyli pytanie zadane nie w celu uzyskania odpowiedzi, lecz w celu skłonienia czytającego do przemyśleń
@luka
a gdzie ty masz teraz temperaturę otoczenia 21°
...Ale ciekawe, nieprawdaż, dlaczego napisałem, że innych metod, np. odkręcania chłodzenia, miski, itp, początkującym nie polecam

@Boni nie przesadzaj

z tym spuszczeniem
toż to żaden wielki AKT
nawet dla początkującego, no chyba ze ma TOTAL dwie lewe ręce
tutaj sie z toba w 100% zgadzam
@lukarozgrzej skrzynie
weź odkręć/ściągnij wężyk (obojętne który) z chłodnicy (fotka1)
albo ściągnij osłonę plastikowa na belce i tam tez masz obydwa przewody (fotka2)
(tylko nie rozbieraj polowy auta jak na fotkach)
wszędzie dojdziesz bez problemu
skombinuj wężyk o wewnętrznym ø 10mm i załóż na ten króciec
gdzie ściągnąłeś ten oryginalny,
oba wężyki włóż do jakiegoś czystego pojemnika 5-10l
acha i zabezpiecz żeby nie wypadły
zapal silnik, przewachluj raz biegami i zgaś motor
cala akcja nie powinna trwać dłużej jak 10-15s
w tym czasie pompa wywali ci ~ 3-5l oleju
załóż wężyk spowrotem
sprawdź poziom
ewent. uzupełnij do stanu
albo jak jest jeszcze za dużo to powtórz procedurę

sprawdź czy wszystko jest szczelne
ot wsio czyli po staropolsku "fertig"
