Trochę czasu minęło, ja dalej mam problem z 4x4.
Czekałem z tematem do momentu zakupienia nowych opon, bo myślałem że winna jest spora różnica w grubości bieżnika starych MTeków.
Obecnie wygląda to następująco:
Wkładam bezpieczniki 17 i 18 od modułu 4x4. Odpalam auto, w opcji 4x4 AUTO wszystko ok, klikam 4x4 HI- elektromagnes dopina przód, na trawie można kręcić bączki, przepinam znów na AUTO, przód się rozpina, tryb 4x4 LOW na neutralu zapina i rozpina się poprawnie, shift działa, słychać cykanie modułu 4x4 i niby wszystko ok.
Po jakimś tam czasie jazdy nagle na zakręcie okazuje się, że mam spięty przód na stałe, przy skręcie koła przeskakują, zaczynają mogać kontrolki 4x4 i do momentu wyjęcia bezpieczników nie jestem w stanie rozpiąć przodu.
Wygląda na to, że moduł jest sprawny, może gdzieś trzeba poprawić styki? Tylko gdzie?
Na rockauto znalazłem takie coś
http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... cc=1377660 Gdzie tego szukać?
Proszę o jakieś rady, bo wydaje mi się, że to jakaś pierdoła...
