zaczep się o jakieś drzewo i zrób test konwertera

jak zrobić jest na forum

wyszperałem coś takiego? muszę załatwić jakąś linkę jutro:
1. silnik i skrzynia powinny być rozgrzane do standardowej temperatury użytkowej
2. należy podstawić bloki pod tylne koła
3. należy zablokować hamulec postojowy i wcisnąć dodatkowo pedał hamulca.
4. uruchomić silnik
5. dźwignię biegów przestawić na "d"
6. docisnąć maksymalnie pedał gazu - przytrzymać go tak długo jak trzeba, ale nie dłużej niż 5 sekund. Dłuższe trzymanie w tej pozycji może spowodować silne przegrzanie skrzyni. Jeśli będziemy mieli potrzebę powtórzenia testu należy przełączyć skrzynię w tryb "N" i pozostawić tak na pracującym silniku na około 2 minuty - tak aby pozwolić ostygnąć tarczom.
Przy wrzuconym "D" i wciśniętym gazie obroty silnika powinny utrzymać się na poziomie 2300-2700rpm
Następnie można powtórzyć cały test na przełożeniu "R"
Jeśli obroty na przełożeniu "D" są wyższe niż podane
oznacza to, że jeden z koszy sprzęgłowych się ślizgają
Jeśli obroty na przełożeniu "R" są wyższe niż podane
oznacza to, że pierwszy kosz sprzęgłowy lub hamulec wstecznego się ślizgają
Jeśli obroty na przełożeniu "D" i "R" są niższe od podanych
oznacza to niewłaściwą pracę silnika lub uszkodzenie konwertera
A więc jutro dam znać co i jak.