Bo oporność cewki przekaźnika jest znikoma w porównaniu z żarówką.ale jak podłączysz przekaźnik do gniazda żarówki to prąd idzie normalnie przez oryginalne przekaźniki i nic się nie pali
Bo oporność cewki przekaźnika jest znikoma w porównaniu z żarówką.ale jak podłączysz przekaźnik do gniazda żarówki to prąd idzie normalnie przez oryginalne przekaźniki i nic się nie pali
O żeszszsz - wiedziałem że efekt jest super, ale teraz jak to już sprawdzone na exie to mnie kusisz, a u mnie niestety taki brak czasu że nowe graty leżą nie zamontowane, reduktor z wałem grozi wybuchem że mi przez podłogę torbę poszarpie, płyny czekają, a na trawce pod exem mogę zdrowie stracić... No a jeszcze mam nowe dobre żarówy i odbłyśniki po regeneracji.Dziś zapodałem sobie takie przekaźniki na światła mijania. Efekt przerósł moje oczekiwania, światła święcą na biało a nie jak do tej pory żółtawo. Normalnie w nocy jakbym jechał nie swoim samochodem. Polecam, a i nasunęło mi się małe pytanko czy aby altek zdąży ładować aku? bo przecież prąd na światła idzie teraz w całości z aku. I zastanawiam się nad przekaźnikami do długich
40A, a wiesz zrobiłem rundkę po miejscowości i nie zapodałem drogowychA napisz jaki amperaż masz przekaźników na mijania, i czy teraz drogowe nie są słabsze.
oj dobra wieczorem siąde to narysujebo to łatwizna
![]()