3 guziki to pewnie otwarcie zamknięcie uchylenie, co do oleju po wymianie trzeba skasowć serwis a co do low pressureto zaczyna się jazda:
a. wydmuchana uszczelka ciśnie olejem w układ chłodzenia.
B.klęknął któryś z regulatorów lub kilka lub wszystkie
C:zdechła pompa oleju
D:padł czujnik
E:mechaniory zamordowały wałki rozrządu
Odnośnie guzików-OK
Info po wymianie oleju -fakt trzeba skasować serwis (zgodnie z procedurą zawartą w Owners Guide)
Co do pozostałego problemu -niekoniecznie aż tak pesymistycznie, takie info (low pressure oil) pojawia sie również w przypadku niskiego poziomu oleju w silniku -sprawdzić i ew. dolać.
Owners guide ściągniesz sobie z sieci ze strony forda. Serwisówka to cięższa sprawa (choć nie do przejścia - znów można poszperać w sieci) Ewentualnie przy naprawach można posiłkować się Haynesem (dostępny w PL w jęz. ang.)
Jakby co to do części instrukcji serwisowych mam dostęp.