dodatkowy edit
przod pomimo podkrecenia wydaje sie mniej sztywny (pisalem o tym w watku drazkow) i co ciekawe a czego sie najbardziej obawialem - tyl tez zachowuje sie jakby lepiej. Po wydluzeniu wieszakow jakby tyl byl mniej sztywny ale moze to znowu odczucia subiektywne. W kazdym badz razie pomimo tego, ze na tyle resory sa wyklepane i dolozone maja jedna lage, to po zalozeniu dlugich wieszakow nic sie nie pogorszylo jesli chodzi o wlasciwosci jezdne
wreszcie mialem tez okazje obejrzec temp pracy auta.
na trasie skrzynia nie doszla nawet do 70 st.
dzisiaj przy jezdzie po miescie i w korkach doszla do 80 i tez nie przekraczala tego stanu.
silnik w miescie do 90-95 st dochodzil ale tez tylko chwilowo.
oczywiscie ustaly klopoty z uslizgiwaniem sie skrzynki i zmienia baaardzoo plynnie - skonczyly sie rowniez szarpania przy bardzo ostrym ruszaniu z miejsca - co swiadczy ze rowniez wtedy uslizgiwala sie skrzynia.
pierwsze powazniejsze testy w weekend po swietach na strefie cisnien

Remont SOHC in progress... the end...
...Cars don't talk back they're just four wheeled friends now...