Pacjent:
http://otomoto.pl/ford-explorer-wersja- ... 38511.html
W sumie to szkoda mi o tym pisać ale w końcu od tego jest forum. Auto przebadane. Dużo pracy wymaga. Poza stanem wnętrza to bite lewym przodem, błotnik aluminiowy, na słupku miernik pokazał 1000. Progi w purchlach, wchodzą już ponad uszczelkę dolną... spód po tej stronie mocno zjedzony.
Druga strona, błotnik stalowy, cały bok cieniowany, na mierniku 200-300. Próg w lepszym stanie.
No i najgorsze to stan podłogi bagażnika. Ruda wszędzie, wszystko napęczniałe, odpadające.
Szkoda.
Obydwa tylne zaciski do regeneracji plus nowe tarcze i klocki.
Pęknięta w dwóch miejscach klapa tylna przy znaczku FORD.
Dmuchawa klimatronika działa bardzo głośno.
Silnik przy zimnym starcie bardzo głośno pracuje, po minucie się wycisza. Drgania wyczuwalne na wolnych obrotach...
Właściciel nieświadomy stanu technicznego poniżej kolan.
Czy EX 3 miały już ocynkowaną karoserię ?