regeneracja sworznia w stanie bardziej niż zużytym nie należy do najprzyjemniejszych ... jeśli tyczy się portfela, bo tokarz zresztą też się nie usmiechał

ogólnie to w Zielonce taka regeneracja to w granicach 100 - 150, w moim przypadku wypadło gorzej ...
Niestety nie znaleźli tego wcześniej dorabianego ...
Ogólnie to po ustawieniu geometrii wszystko jest ok i nie telepie już powyżej 90

ani 190
Był problem z ustawieniem zbieżności i na mimośrodach dali jakieś większe podkładki i niby jest ok.
Dwa pytania
przy skręcaniu strasznie rwie kołami, wcześniej było delikatnie czuć przy skręcie w prawo a
a teraz przy nawet nie pełnym skręcie występują jakieś tarcia, delikatnie przeskoki, z czego to ?
i druga rzecz szpilki przy wymienianej stronie (prawy sworzeń wahacza był robiony) nie doszły do końca jest luz który widać na deklu jakiś centymetr.... wcześniej dochodziło do końca ...