Koledzy mam taki dylemat, mój EX II 4.0 99 rok przeszedł wymianę zużytych części przedniego i tylnego zawieszenia. Jednak mech. na zbieżności  stwierdził , że jej nie ustawi gdyż:
- luz na wahaczu górnym - koszt wahacza 548zł,
- luz na piaście (choć ja nie zauważyłem żadnych oznak)- wymiana 573zł,
- luz na końcówkach drążków - wym. 2x 119 zł,
Czy faktyczne wszystko powyższe uniemożliwia ustawienia zbieżności? i czy te kwoty są realne?
Proszę o pomoc.
					
																					
 
 

 , możesz kupić albo oryginał-ceny zdecydowanie inne niż te które podałeś,albo najzwyklejszego chińczyka i te ceny są zbliżone właśnie do wyrobów pochodzących z azji,z tym że podobną jakość możesz mieć trochę taniej
 , możesz kupić albo oryginał-ceny zdecydowanie inne niż te które podałeś,albo najzwyklejszego chińczyka i te ceny są zbliżone właśnie do wyrobów pochodzących z azji,z tym że podobną jakość możesz mieć trochę taniej  
 


