

 Speedo
 Speedo
						
					
 co ciekawe ta sama operacja w jedynce poszla bez bolu...
  co ciekawe ta sama operacja w jedynce poszla bez bolu... . Nie wiem zbytnio o co chodziło z tym słabym dostępem - u mnie był pefekcyjny dostęp do zdjęcia misy, bezproblemowo dało radę odkręcić misę i ją zdjąć bez żadnej gimnastyki - most nie zakrywał jej, a katalizator jest umieszczony prostopadle do misy i jej absolutnie nie zasłania - wystarczyło odkręcić misę, poczekać aż olej scieknie i można było bez problemu opuszczać ją w dół bez demontażu czegokolwiek
. Nie wiem zbytnio o co chodziło z tym słabym dostępem - u mnie był pefekcyjny dostęp do zdjęcia misy, bezproblemowo dało radę odkręcić misę i ją zdjąć bez żadnej gimnastyki - most nie zakrywał jej, a katalizator jest umieszczony prostopadle do misy i jej absolutnie nie zasłania - wystarczyło odkręcić misę, poczekać aż olej scieknie i można było bez problemu opuszczać ją w dół bez demontażu czegokolwiek  . Nie wiem, może w modelu z 2000/2001 roku zmieniono w SOHC coś w wydechu?
. Nie wiem, może w modelu z 2000/2001 roku zmieniono w SOHC coś w wydechu? . Jedynie jakieś minimalne malusieńkie paprochy metalowe były przy magnesie je zbierającym, ale zero blaszek czy innych większych obiektów
. Jedynie jakieś minimalne malusieńkie paprochy metalowe były przy magnesie je zbierającym, ale zero blaszek czy innych większych obiektów  . Zalany Mercon V Ravenola z Inter Carsu, filtr WIX 58841, też Inter Cars. Wyszło za olej z filtrem niecałe 200zł + trochę zalana starym olejem podłoga w garażu
. Zalany Mercon V Ravenola z Inter Carsu, filtr WIX 58841, też Inter Cars. Wyszło za olej z filtrem niecałe 200zł + trochę zalana starym olejem podłoga w garażu  .
.
 troll73
 troll73
						
					pomysł dobry ale ma kilka aleWięcej nie zleci, mogłeś pomyśleć nad zrobieniem sobie korka spustowego do oleju w misce od ASB jak ją miałeś na stole, zawsze to trochę ułatwia pracę i zmniejsza ryzyko uwalonych do pach rękawów


 korek = spuszczasz , odkręcasz miske , odkręcasz filtr , wymieniasz filtr i skladasz
  korek = spuszczasz , odkręcasz miske , odkręcasz filtr , wymieniasz filtr i skladasz   
  
 troll73
 troll73
						
					ehh piątek ... już nic nie piszetrolukorek = spuszczasz , odkręcasz miske , odkręcasz filtr , wymieniasz filtr i skladasz


 
  
 . Za dużo roboty z jakimiś korkami spustowymi przy tak fajnym dostępie w Explorerze.
. Za dużo roboty z jakimiś korkami spustowymi przy tak fajnym dostępie w Explorerze. MirEx68
 MirEx68
						
					A z korkiem spustowym jeszcze mniejZa dużo roboty z jakimiś korkami spustowymi przy tak fajnym dostępie w Explorerze.

 jacek4
 jacek4
						
					dokładnieChyba że ten korek tylko po to aby zwalając miskę fryzurki nie olejować.
 ale to chyba oczywiste
 ale to chyba oczywiste 
 MirEx68
 MirEx68
						
					dokładnieChyba że ten korek tylko po to aby zwalając miskę fryzurki nie olejować.ale to chyba oczywiste
 Jak ktoś lubi to zawsze może fryzurkę podstawić w celu utrwalenia
  Jak ktoś lubi to zawsze może fryzurkę podstawić w celu utrwalenia  
 jacek4
 jacek4
						
					Chyba nie całkiemdokładnieChyba że ten korek tylko po to aby zwalając miskę fryzurki nie olejować.ale to chyba oczywiste
 
   
  troll73
 troll73
						
					zawsze można grawerkę na misce zrobić - filtr do wymiany pod miskąChyba nie całkiemdokładnieChyba że ten korek tylko po to aby zwalając miskę fryzurki nie olejować.ale to chyba oczywiste


Jak nowicjusz kupi takiego exa, zobaczy korek to spuści i uzupełni. Pomyśli że się tylko tak wymienia.
Są też "fachofffcy" co twierdzą że sosu w skrzynkach się nigdy nie wymienia...
Jak całe życie na manualu to tylko oleum silnika - korek i filterek z boku, a kto by pomyślał że filtr może być w misce...
