Ściągnąłem michę, było sporo opiłków na magnesie, olej dosłownie czarny i było go trochę mało oraz miałem wyciek na wężu od chłodnicy. W miejscu uszkodzenia stalowego węża, wstawiłem dodatkową chłodnicę

Założyłem nowy filtr, nową uszczelkę i zalałem olejem. Zrobiłem rundkę testową i już nie odczułem ślizgania się przy zmianie biegów. Ale oczywiście nie mogło być tak pięknie, bo zaczęło mi cieknąć z miski, musiałem zbyt mocno ją dokręcić i pękła uszczelka, a dokręcałem tylko "małą grzechotką", mam za dużo siły albo te uszczelki są takie słabe. A miałem zestaw Fram uszczelka plus filtr. I takie pytanie do bardziej doświadczonych, ile mniej więcej oleju można wymienić przy statycznej wymianie ? u mnie wyszło ok 6l wiecej nie chciało wykapać. A olej który zaczął wyciekać nie był piękny i czerwony jak przy zalewaniu.