Skoro nic się nie wyświetla i nie mamy modułu na szybką podmiankę, to trzeba sprawdzić bezpieczniki

Podstawowe bezpieczniki modułu 4x4 to 20A 17 i 18 (rysunek w załączniku) ze skrzynki pod maską. Jeśli są ok, to czas na błędy. Napisałeś "Po OBD żadnych błędów nie było." - nie ma takiej opcji, a jeśli moduł zaliczył kompletnego zgona to w ogóle się z nim nie połączysz. Pewnie sprawdzane były błędy w Powertrain.
Żeby połączyć się z modułem 4x4 w ExIII nie wystarczy fejs za 50zł z allegro. To teraz odpowiedz sobie na pytanie czy połączyłeś się z modułem i puściłeś mu test?
Shift motor wydaje mi się na tym etapie zupełnie nietrafiony, coś by mrugało na desce.
Jeśli do tego momentu nic się nie wyjaśni, a problem masz od zakupu to dobrze by było żeby ktoś kumaty sprawdził wiązkę.
Jeśli już przyjdzie czas na wydanie kasy na moduł - podjedź sobie do aso forda i zamów nowy moduł z gwarancją 2 lata za 780zł.
Powodzenia!