Rejestracja na forum została wyłączona. Obecnie forum pełni rolę archiwum wiedzy zebranej na przestrzeni lat.
Awatar użytkownika
SzajBa241
Posty: 195
Rejestracja: 2014-03-06, 11:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Jak zwykle sprawa z kodami ..

2015-06-14, 00:10

Trochę juz uzytkuje exa i o tym wszystkim wiem ale 4x4low był zapiety na plazy i jest tam piasek , strzela tez przy szybszym wjeździe na jakaś górkę czy wjazd w dołek. Moze to byc spowodowane tym ,ze jest zbyt mało oleju w przednim moście ? Trochę mi go wycieklo bo uszczelka polosi sparciala
Dawid
Mam: Ford Explorer 4.0 SOHC 4x4
Były: Audi 80, Ford Escort, Ford Probe, Opel Vectra, Fiat Coupe, Fiat Uno, Honda Civic, Hyundai Elantra, Fiat Bravo ..

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Jak zwykle sprawa z kodami ..

2015-06-14, 09:21

sorry,nie doczytałem że robiłeś próby na piasku,jeżeli strzela w takich okolicznościach to raczej łańcuch w reduktorze sobie przeskakuje,mi też przeskakuje najczęściej przy dużym obciążeniu na LOW,trzeba będzie kiedyś zrobić.
tel. 606414212

Awatar użytkownika
SzajBa241
Posty: 195
Rejestracja: 2014-03-06, 11:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Jak zwykle sprawa z kodami ..

2015-06-14, 11:12

Możliwe jest jego zerwanie w czasie jazdy? Moge używać narazie tego 4x4 low dopóki nie zrobię łańcucha czy raczej lepiej tego nie zapinać ?
Dawid
Mam: Ford Explorer 4.0 SOHC 4x4
Były: Audi 80, Ford Escort, Ford Probe, Opel Vectra, Fiat Coupe, Fiat Uno, Honda Civic, Hyundai Elantra, Fiat Bravo ..

Klubowicz karolb863
Klubowicz
Posty: 2570
Rejestracja: 2009-12-26, 11:17
Lokalizacja: Poznań
Model Explorera: był II OHV,jest SOHC

Re: Jak zwykle sprawa z kodami ..

2015-06-14, 22:47

możliwe jest wszystko :-P ,mój hałasuje od dwóch lat i staram się nie obciążać go zbytnio,co jest czasami niemożliwe,obchodzę się raczej łagodnie z gazem na LOW,ale niech się wypowie ktoś kto już temat przerobił.
tel. 606414212

Wróć do „WARSZTAT”